Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sørger for å alltid ha ca 100 stykker liggende i skapet jeg. Det løser problemet i ganske lang tid. :p Har ei handleliste jeg fører opp ting jeg "trenger" og trenger fra Ikea og så drar jeg ut en gang i året eller noe og følger lista slavisk, og da tar jeg med meg en haug med pærer.

 

(Ikea i seg selv er jo ganske irriterende til tider da, men derav den ene turen i året).

Men ORDENTLIGE LED-pører er dyre, og spaepærene fra IKEA har veldig kjip fargegjenngivelse,selv om de holder lenge. Man får ikke bra LED-pærer i Norge for under 150kr/stk. DET iriterer langt mer enn 40/50kr. Ikea skal jo satse på LED-ærer, håper de blir brukbare.

 

@Gypsy: I stedet for å kjøpe dyre halogenpærer, kan du kjøpe en adapter fra E27 ("stor sokkel") eller E14 ("liten sokkel") til G9, og kjøpe skjitbillige G9-halogenpærer på ebay.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Lyspæra mi i gangen har holdt siden jeg flytta inn, 2 år siden. Ganske sikker på at den ikke var ofte byttet før det heller.

 

Noen varer lenge, noen ikke. Den i gangen min går sikkert en gang i mnd, men tror det er noe feil med det elektriske annlegget, eller noe i den duren.

 

Hater å stå opp så tidlig.

Lenke til kommentar

Å kalle ulike arbeidssituasjoner for naturlig er nok litt hardt å ta i. Det kommer helt an på hva du jobber med, noen starter grytidlig mens andre jobber om natten. Noen har også fleksitid, så man har mulighet til å komme variert.

 

 

Irriterer meg at i det siste nå har jeg hatt uflaks med heisene i blokka. Akkurat når jeg trykker, så trykker noen andre 1-2 sekunder før meg og jeg må vente ekstra lenge. Ja ja, er nok et FWP egentlig, men likevel.

Lenke til kommentar

Akkurat fått min nye ssd men, Win7 dvd`n som jeg skal formatere med har jeg selvfølgelig ikke her hjemme! AAAAH

 

 

Last ned Windows 7 fra internett.

Jeg snakker ikke om piratebay, det finnes en lovlig og offisiell måte å gjøre dette på.

Les hvordan jeg gjorde her:

http://www.diskusjon...

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...