Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så jævlig kult å poste eksamens bilder på instagram. Jada strø alle bøkene og notatene dine utover borde, få med Mac-pcen din og selvfølgelig ha den ene boka åpen og vis at du har markert et par setning med markerings tusj (folk må jo se hvor flink og ikke minst smart du egentlig er), så må vi jo ikke glemme å få med en kaffekoppe eller noen energi drinker.

 

"1 timers søvn i natt og 80 timers lang eksamen, Åhhhh herre!!!"

 

Sånn så kan du sjekke kommentarene på bildet/statusen 6-7 ganger i halvtimen for å få pause fra studiet og få høre av alle vennene dine hvor smart, flink og utrolig tøff du er som kommer deg gjennom dette!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Katta mi klarte å rive ned ett skjermkort og en harddisk... Er jo strengt tatt min feil for å plassere de på ett sted katten kunne komme til.

 

De falt ca 60cm i bakken. Ingenting føles eller ser ødelagt ut, noen sjangs for at det overlevde?

 

EDIT: Er forresten ett Asus 560Ti DCUII kort og en liten Seagate 2.5" laptop harddisk.

Endret av Felnahkriin
Lenke til kommentar

Er så jævlig kult å poste eksamens bilder på instagram. Jada strø alle bøkene og notatene dine utover borde, få med Mac-pcen din og selvfølgelig ha den ene boka åpen og vis at du har markert et par setning med markerings tusj (folk må jo se hvor flink og ikke minst smart du egentlig er), så må vi jo ikke glemme å få med en kaffekoppe eller noen energi drinker.

 

"1 timers søvn i natt og 80 timers lang eksamen, Åhhhh herre!!!"

 

Sånn så kan du sjekke kommentarene på bildet/statusen 6-7 ganger i halvtimen for å få pause fra studiet og få høre av alle vennene dine hvor smart, flink og utrolig tøff du er som kommer deg gjennom dette!

 

Hvorfor henger du på instagram? :huh:

Lenke til kommentar

Facebook statuser som: ¨ Da er jeg ferdig med tentamen ¨, som om de vil tøffe seg ved å si: Jeg jeg går faktsik ikke på barneskolen.

Eller drittunger som har energidrikker som profilbilde.

Kan vel ikke være mere enn 15 år gammel selv, om man irriterer seg over slike ting?

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...