Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kaller NRK P3 programmet sitt for "Verdens rikeste land"? Vi er da ikke verdens rikeste i penger uansett hvordan du regner på det. Mener de at vi er verdens rikeste på musikk? Media har det med å si at vi er verdens rikeste selv om vi ikke er det...

 

:realmad:

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Dette bildet er overalt på skolen min, som om det er et kjempebra bilde.

 

a>

 

Hadde vært fint om det ikke var for det "smilet" der.

Det er riktignok meget uttrykksfullt, men det er egentlig bare creepy.

 

I hvilken anledning kommer dette bilde fra, nyheter eller noe slikt? Og hvorfor er det overalt på skolen din? Henger det på veggene og sånt? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller NRK P3 programmet sitt for "Verdens rikeste land"? Vi er da ikke verdens rikeste i penger uansett hvordan du regner på det. Mener de at vi er verdens rikeste på musikk? Media har det med å si at vi er verdens rikeste selv om vi ikke er det...

 

:realmad:

 

Brutto Nasjonal Produkt per Capita.

 

Bare Luxemburg overgår oss, men så har de bare 500.000 innbyggere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er klar over BNP, og også at Luxembourg er over oss. Det er derfor jeg klager.

Men om folk ser humor i det så er det greit det. Jeg ser det derimot ikke. Mye av grunnen er at media alltid skal ha det til at vi er verdens rikeste. Det viser bare uvitenhet og arroganse. Men mulig janteloven er for sterk with this one.

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Greit vi er et av verdens rikeste land, men Norge er også et av verdens dyreste land :p

Her må man ha mye penger for å overleve, vi ser jo bare på all preiken om penger, lÅn, stipend, må ha mat, u name it, her på forumet.

 

Så synes ikke det reflekterer så godt av vi er verdens rikeste bare pga oljen. Hva er gjennomsnittlig lønn per innbygger? 300-400.000?

Noen som tjener jævla godt i dette landet da.. Med bankkonto i Sveits osv.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Thats what the troll himself said.

 

 

Kødder du med meg nå?

 

Jeg vet ikke hva jeg skal svare her, ja eller nei, for jeg aner ikke hva gjennomsnittlig lønn per innbygger i Norge er, men jeg tenker den ligger vel på mellom 400-600.000,-

 

Hva vil du fram til egentlig? :nei2:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...