Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke vits å bruke de. Spiller man public går man "one man army" og spiller man match bruker man ts3/vt/skype osv.

Man går sammen med en en kompis på skype, flasher og smoker sitt eget lag sånn at de dauer, så får man flere å drepe.

 

EDIT: Naboen har glemt å skru av plata på komfyren. Den har stått på maks gud vet hvor lenge... Flaks at jeg nettopp våkna og fant ut av det.

Han har glemt det før...

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Folk i flokk som tydeligvis ikke vet hva de skal handle men som allikevel er inne på butikken og stopper opp på de merkligste steder uten å ense at det er andre som eksisterer her i verden. Som eksempel kan det nevnes stopp rett innenfor inngangsslusene, ved fruktdisken to meter lengre inne (tre i bredden) og så rett foran reolgangen jeg skulle inn i. Blæh.

Lenke til kommentar

Takker :)

 

Here it comes

 

 

Vet at Rita dør, og at Debra muligens har følelser for Dexter

 

Haha, det var jo forrige sesong! :p Gled deg til de poster at Deborah dør i en bilkræsj på vei til å redde Dexter fra en annen seriemorder og Dexter forøker å henge seg pga. skyldfølelse. DA begynner du å nærme deg en spoiler.

 

@NoiSe_NOR: Med mindre du har dysleksi er ikke innsatsen i norskfaget noe å skryte av i hvert fall. Er det EN ting, skal det skrives i ETT ord. Dette kan min elleve år gamle lillesøster bedre enn deg. "Skole året". Fysj. Og "fjord", virkelig? Kudos for at du ikke delte opp "satanpiss" da. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Debra Morgan (Deborah Morgan in the novel series) is a fictional character created by Jeff Lindsay for his Dexter book series. She also appears in the television series, based on Lindsay's books, portrayed by Jennifer Carpenter. In Lindsay's novels, she first appeared in Darkly Dreaming Dexter, and has featured in every novel since.

http://en.wikipedia.org/wiki/Debra_Morgan

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...