Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener at du kan gjøre jobben selv, finner du skrutrekker på ebay.

Bare et tips for de som tør å skru selv.

 

Jeg har byttet skjerm på en Nokia mobiltelefon.

Men det var standardskruer. Null problem.

 

 

Apple sine autoriserte verksteder må jo klare å fikse varen.

De har skrutrekkere som passer.

Hvis varen er ett solid stykke plast, klarer ikke de å fikse den heller. Da er eneste løsning å bytte hele enheten.

Det er en løsning på små enheter som mobiler (tror ikke iPhones blir reparert, de blir bare byttet med en ny.) men det er en dårlig løsning på en Macbook Pro hvis harddisken ryker eller batteriet må skiftes.

 

 

 

Edit:

applescrew.jpg

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Dette var bare eksempler.. Jeg siktet til fanboys. Altså at det dem har/sitter med/eier er så jvælig mye bedre enn resten.. PC/APPLE/LINUX og resten av allle andre produkter har sine mangler og kvaliteter på hver sin måte

 

Det å bruke proprietær programvare er kjipt på flere måter, så jeg kan godt forstå hvorfor mange foretrekker Linux.

 

Forøvrig er POSIX-compliance en veldig grei ting.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg sitter her med en flunkende ny, blank iphone 4s som kom i posten nå i ettermiddag. Denne har jeg gleda meg fælt til å prøve, men som helt fersk iphonebruker har jeg åpenbart gått glipp av et par vesentlige ting;

 

Iphone kommer kun med fransk og tysk bruksanvisning (?)

Iphone kan ikke bruke sim-kortet jeg har i min "gamle" Xperia active.

 

Og så rett før helga da!!

Lenke til kommentar

Ja, altså .. det med sim-kortet er vel en opplysning de burde kunne ta seg bryet med å gi kjøpere ..

 

Bruksanvisning/startguide/whatever skulle man vel også kunne forvente. Tok meg en god del tid bare å finne ut hvordan man skulle få satt i sim-kortet, og enda litt tid å forstå hvorfor jeg ikke fikk det til å passe..;P

 

Ja, jeg føler meg kanskje mest dum, og ikke så mye lurt.

Lenke til kommentar

DustinHome er en veldig grei nettbutikk. På lik linje med mine erfaringer fra Komplett, bortsett fra at prisen er litt lavere på DustinHome.

 

De har ganske god kundeservice, så jeg foreslår du bare sender de en mail om det.

 

Kundeservice hos Dustin/Dustinhome er crappy i forhold til hva de leverer hos Komplett.

Lenke til kommentar

DustinHome er en veldig grei nettbutikk. På lik linje med mine erfaringer fra Komplett, bortsett fra at prisen er litt lavere på DustinHome.

 

De har ganske god kundeservice, så jeg foreslår du bare sender de en mail om det.

 

Kundeservice hos Dustin/Dustinhome er crappy i forhold til hva de leverer hos Komplett.

Vi får se da. Jeg sendte dem en litt sur mail jeg, det gjorde godt :p

Lenke til kommentar
Kundeservice hos Dustin/Dustinhome er crappy i forhold til hva de leverer hos Komplett.

 

Jeg har ikke handlet hos DustinHome så ofte, men det har gått rimelig greit. Når det kommer til kundeservice har jeg ikke så mye erfaring, men jeg har hørt de skal være ganske god.

 

Jeg er helt enig i at Komplett's kundeservice er god da.

Lenke til kommentar

Folk man kjører forbi i forbikjøringer på veien, som faen gasser opp når man er på siden. Idioter. Sku skutt dem alle.

 

Jeg irriterer meg over dem som absolutt skal kjøre forbi, som bytter til ditt felt igjen ca en halv meter før deg og som så senker farten til mindre enn det du kjørte i i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...