Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, går hele dagen på jobb og ser på kurver stablet feil vei. Helt til jeg bare tar ned stabelen og setter alle sammen likt. Tar liksom en viss stund før jeg bare ikke takler å gå forbi de lenger.

 

Må også si at når jeg ser andre på jobb gjør det samme, uoppfordret, blir jeg jævlig glad.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

1. Folk med SUV'er fra BMW, Lexus og Merce med generelt stor og kraftig motor, ikke klarer å holde fartsgrensen på en vei eller komme seg opp bakker i mer enn 10km/t, bakker som andre SUV'er klarer fint i 100km/t.

 

2. Folk som sitter med hue på i bilen. Hva feiler det de? Fryser de så jævli på ørene i bilen at de er nødt til å ha på lue? Skjønner der ikke. :nei2:

Lenke til kommentar

Ang. SUV'er, så er det som irriterer meg mest folk som ikke klarer å styre en så stor bil. De har ikke forståelse for hvor lang og bred bilen er. Prøver å presse seg inn på parkeringsplasser mellom to biler hvor bilen er alt for bred, eller at de prøver å presse seg inn i et lite hull i en kø.

Du kjører en Land Rover! Bilen din er IKKE en moped som du kan presse inn nesten over alt! Kjerringer er værst på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Ang. SUV'er, så er det som irriterer meg mest folk som ikke klarer å styre en så stor bil. De har ikke forståelse for hvor lang og bred bilen er. Prøver å presse seg inn på parkeringsplasser mellom to biler hvor bilen er alt for bred, eller at de prøver å presse seg inn i et lite hull i en kø.

Du kjører en Land Rover! Bilen din er IKKE en moped som du kan presse inn nesten over alt! Kjerringer er værst på akkurat dette.

 

Så rart. Min opplevelse av folk i SUV, og da spesielt damer, er at de tror bilen er sykt mye større enn det den egentlig er. Det gjelder i og for seg alle typer biler. Det beste eksempelet jeg kan komme på er når jeg står og venter på å la to biler som kommer mot meg passere en parkert bil. En fyr i en SUV kjører lett og ledig forbi med god klaring. Bak kommer ei dame i en opel corsa som ikke tør å kjøre forbi fordi hun mener det er for liten plass... ???

Lenke til kommentar

Nå har det omsider skjedd.

Etter et år med testing av diverse Linux-distroer, Haiku og Windows 8, har jeg prestert det kunststykket å overskrive Windows 7 recovery-partisjonen.

 

Hvorfor kan ikke disse idiotiske laptop-produsentene legge ved en Windows-CD, i stedet for en Recovery-partisjon som lett kan slettes?

Plater er da ikke så dyre!

Det fulgte med to plater med drivere og manualer. Hvorfor ikke Windows, det viktigste av alt?

 

 

133338110972.jpg

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Stå sammen er en måte å uttrykke fellesskap på. Mens noen liker å tro at de er lone wolf så er det andre som setter pris på fellesskap og å vite at man er rundt mennesker som bryr seg. Jeg vet ikke hvilke av disse som er mest tragiske.

Vel, jeg påstår ikke at jeg er en lone wolf. Jeg er fortsatt alt for avhengig av samfunnet og andre mennesker.

Men om en tragedie oppstår går jeg heller gjennom en slik prosess mutters alene, og forsøker å takle følelsene som er i mitt eget hode slik jeg selv måtte ønske. Terrorister kan kontrollere folkemasser, men de kan ikke i like stor grad kontrollere individuelle mennesker som velger å stå alene.

 

De som demonstrerer med sangen som Breivik hater ser jeg på som en terrorkontrollert, hysterisk og skremt folkemasse.

En folkemasse som velger å stå sammen står ofte sammen i frykt og redsel, men finner trøst i felles lidelse. Noen synes selvfølgelig dette er en riktig ting å gjøre.

 

Sier ikke at jeg ikke er en del av samfunnet og en eller annen type saueflokk, jeg vet jeg er fucked over og kontrollert selv.

 

Gro baller og møt livet på egen hånd.

Med bombe i bilen og gevær i hånd da eller?

Breivik kan ikke kalles et individuelt menneske som kjemper alene, da han bruker andre mennesker og krenker dem (les: dreper), i sin "kamp".

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke disse idiotiske laptop-produsentene legge ved en Windows-CD, i stedet for en Recovery-partisjon som lett kan slettes?

Plater er da ikke så dyre!

 

Forsåvidt enig, men det er da ikke værre enn å laste ned en ISO fra Microsoft med installasjonen (disse er tilgjengelig gratis tror jeg), også aktivere med nøkkelen som står klistret på laptopen.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke disse idiotiske laptop-produsentene legge ved en Windows-CD, i stedet for en Recovery-partisjon som lett kan slettes?

Plater er da ikke så dyre!

 

Forsåvidt enig, men det er da ikke værre enn å laste ned en ISO fra Microsoft med installasjonen (disse er tilgjengelig gratis tror jeg), også aktivere med nøkkelen som står klistret på laptopen.

Eller fra TPB etc.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke disse idiotiske laptop-produsentene legge ved en Windows-CD, i stedet for en Recovery-partisjon som lett kan slettes?

Plater er da ikke så dyre!

 

Forsåvidt enig, men det er da ikke værre enn å laste ned en ISO fra Microsoft med installasjonen (disse er tilgjengelig gratis tror jeg), også aktivere med nøkkelen som står klistret på laptopen.

Eller fra TPB etc.

 

Hvorfor i alle dager vil du laste ned en potensielt virusbefengt versjon fra TPB istedenfor å laste den ned trygt fra microsoft sine egne sider?

 

Anywhore, her finner du gratis og lovlig nedlastning av windows 7 i et par forskjellige versjoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...