Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den jævla Plasma Gun'en er noe drit.

Og så den JÆVLA hitboxen På størrelse med ein elefant. Kan faen meg skyte villt og treffe alt faen. Låste den opp kun for å sjå, det er faktisk heilt sjukt op, imba, osv.

Betalte eg 24 euro i eitt F2P spel for å støtte utviklarane, kun slik at dei kunne komme med Jackal og Plasma Gun?

Lenke til kommentar

Leste igjennom boka, som var relativt kort. Alle i dag har vel bil eller moped igjennom ungdommen, og videre i livet. Det mange hadde trengt er nettopp motorlære. Finnes jo folk som ikke vet hvor de skal fylle olje engang.

Den var ikke komplisert, men forklarte for eksempel hvordan en motor fungerer, hvordan bremsene virker, osv.

Mye mer nyttig en å analysere et dikt..

Dette lærer du når du tar lappen.

Lenke til kommentar

Folk som oser røyk irriterer meg. Ikke at jeg i grunn har noe i mot folk som røyker, men alle som røyker vet at det setter seg lukt på klær, og at de derfor må vaskes grundig. Jeg tror dette er noe som plager ganske mange. Kjøp dere en e-sig!!

 

Jeg blir uvel av røyklukt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, folk som spør etter musikk tips er lame..

 

Gamlingene på jobben irriterte meg i sta..

 

"bli med oss å spill fotball, så får du litt kondis så du kan bære dører opp i 5 etasje. Er ikke noe vits i å drive å løfte vekter hele tia vettu"

Dette kom da fra en gjeng middelaldrende, småtjukke 40-50 åringer som røyker, spiser tonnevis med junk og lever på kaffe og cola.

 

De har også "hele" hatt 2 fotballtreninger hittil i år.. :wee:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Joda, men han jeg jobber med orker mye mindre enn meg når vi bærer de største elementene sammen. Som Store vinduer osv.

Han svetter å puster tungt lenge før jeg føler det går tungt :p

 

De har generelt en holdning om at styrketrening er fy fy. Akkurat som min far (som også er blandt de i firmaet som påsto dette).

 

Edit: Forøvrig så er det noe som irriterer meg mye mer for tiden!

Jeg har allerede begynt å telle ned til Diablo 3. Aldri gledet meg så mye til noe som helst før i livet. Husker jeg gledet meg villt til WOW, men nå er det enda værre tror jeg! (Ja, jeg er trist.. )

 

Tror dama er rimelig lei av å høre at jeg gleder meg, hu er hvertfall lei av å høre på at jeg ser på beta footage fra youtube, når hu ser på tv :love:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...