Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venninnen min som kontinuerlig skryter av hvor mye hun får i stipend. Det irriterer meg også å se hva hun bruker pengene på. Tenk at mine skattepenger skal sponse champagne, rusbrus, sydenferier og nye designervesker, tåpelig! :wallbash:

Og hva er forresten poenget med å skryte av dette hele tiden? Er som å skryte av at foreldrene er fattige.

Lenke til kommentar

For å vise at Breivik ikke har noen makt over oss, så samler vi ti tusen mennesker og synger en sang som han har nevnt i en bisetning at han ikke liker.

 

Av og til er det flaut å være norsk.

Ikke alle som er enige i det tydeligvis. En på FB lagde en status om den saken og skrev "Rørende å se så mange mennesker kjempe mot ondskapen i et fantastisk samhold. Det gjør meg virkelig stolt å være en AUFer."

Lenke til kommentar

Jeg er ikke med i noe slags samhold og takler tydeligvis slike tragedier bedre enn hysteriske folkemasser som griner om at vi må "holde sammen".

 

Hvorfor er det så viktig å "stå sammen"? Virker som en barnslig fantasi.

 

Gro baller og møt livet på egen hånd.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Når det regner og folk med paraply skal presse seg inn under taket på holdeplasser til offentlig transport.

 

Du har da et jævla paraply, du trenger ikke å stå under det lille taket og gjøre slik at folk som ikke har paraply må stå utenfor i regnet. Skal da gå an å være litt hyggelig.

 

 

Samtidig så irriterer jeg meg over hvordan en del holdeplasser er designet.

Enkelte skal være superfancy og har nesten ikke noe tak. Sikkert tegnet av en eller annen jævel som alltid kjører bil og har aldri stått og ventet i regnet på offentlig transport. Hvor dyrt/vanskelig kan det være å sette opp noen stolper og noe plast/glasstak som dekker over et større område og ser nogelunde ålreit ut? Gitt all reklamen som henger på holdeplassene tørr jeg å påstå at det blir dratt inn en del penger der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samtidig så irriterer jeg meg over hvordan en del holdeplasser er designet.

Enkelte skal være superfancy og har nesten ikke noe tak. Sikkert tegnet av en eller annen jævel som alltid kjører bil og har aldri stått og ventet i regnet på offentlig transport.

 

Jeg irriterer meg også mye over design/konstruksjon på en del ting. Mye av det vitner så jævlig om at fyren som har laget det aldri har satt sin fot i en fuglekasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke med i noe slags samhold og takler tydeligvis slike tragedier bedre enn hysteriske folkemasser som griner om at vi må "holde sammen".

 

Hvorfor er det så viktig å "stå sammen"? Virker som en barnslig fantasi.

 

Gro baller og møt livet på egen hånd.

Dagens innlegg! Takk for at du satte ord på følelsene mine om dette her! 1+ :)

Lenke til kommentar

Enig i det der, men så finnes det mennesker som søker trygghet og trøst, og det er noe de sannsynligvis fikk i denne folkemassen. Noen søker vel også bare oppmerksomhet.

Jeg stiller meg likt som dere, og har ikke noe behov for slikt "tullprat", og at jeg møte opp for å synge sanger osv.

Tror jeg dog hadde følt det litt annerledes om noen nær meg hadde blitt drept eller skadet den 22. Juli. Dette skjedde ikke meg, og derfor er jeg litt nøytral til hele denne saken, og holder meg unna.

 

En ting som irriterer meg er alle disse ofrene og berørte som har bestemt seg for å skrive bok om hendelsen. Er da 10 folk som har gjort det allerede, og vi trenger ikke fler. De aller fleste gjør vel dette for oppmerksomhet og penger, så da blir det bare enda mer tragisk.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er alle disse ofrene og berørte som har bestemt seg for å skrive bok om hendelsen. Er da 10 folk som har gjort det allerede, og vi trenger ikke fler. De aller fleste gjør vel dette for oppmerksomhet og penger, så da blir det bare enda mer tragisk.

 

Dette kan jeg være mer enig i...

Lenke til kommentar

Trege idioter i trafikken. Jeg hater dere, brenn opp sakte og lenge. Dere forsinker meg når jeg har det travelt, dere ødelegger for meg. Er det 50 så kjør helst i 60 ikke 30. Dere klarer heller ALDRI å utnytte grønnlyset. I stedet dasser dere i langt under fartsgrensa fram mot lyset til det har blitt, guess what, rødt. Så må jeg stoppe og stå oppi ræva på dere og VENTE. Dere er også de samme idiotene som hiver, eller vent, det er å ta i, snirkler dere ut på forkjørsvei rett foran meg så jeg må bremse ned til deres treghet. Kan dere ikke ta de i utgangspunktet fullt fungerende bilene deres og kjøre tregt utfor et stup og bare forsvinne?

 

Det der har jeg hatt lyst til å skrive lenge! Utnytt kollektivfeltet når det er mulig og mer motor for når du skal forbi. Funker fjell

Lenke til kommentar

Er det 50, så er det 50. Å legge seg rundt 55 km/t er vel fornuftig.

Er enig med dette ang. trafikklys, men det er også idiotisk å gasse på når man ser det er grønt lys, så de bak følger etter. Du rekker det ikke, det blir rødt, og alle må bråstoppe.

 

Om man ser det er rødt, og du er en 50 meter unna krysset, så slakk ned. Blir det da grønt, kan du gasse på, og det blir bedre flyt i trafikken, da ingen trenger å stanse helt opp.

 

Det som irriterer er at blinklys for mange har blitt et ekstrautstyr, eller et utstyr som ikke er nødvendig å bruke. Fy fader så irriterende det er i rundkjøringer. VIS HVOR DU SKAL, TAKK! Så faktisk for kanskje første gang at en person i en Porsche (Carrera 4S) brukte blinklys. Eneste feilen var at han blinket til venstre når han dro til høyre :p

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...