Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Du som tar feil igjen. Er en grunn for at produktnøkkelen er klistret på maskinen. Så lenge det er samme Windows versjon, kan du formatere, installere og bruke samme nøkkel så mange ganger du vil.

 

Jeg hadde ikke installasjonsdvden til min bærbare og lastet ned Win 7 og brukte nøkkelen under. Funket helt greit.

Lenke til kommentar
Folk som smatter og eldre folk på facebook som bruker CAPSLOCK HELE TIDEN!! :wallbash::realmad:
Smatting er en sykdom. Jeg synes du burde ta ansvaret med å henvise vedkommende til en lege.

 

Bruker å smatte når jeg er alene , spesielt om jeg spiser noe eksklusivt eller godt. sammen med andre holder jeg meg , for jeg hater det selv i sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar

Jeg hater at alle laptoper nå for tiden leveres med Recovery-partisjon i stedet for CD.

Når harddisken ryker, sliter man med å gjenopprette noe som helst.

Og installasjonsrutinen går kun ut på å tømme hele disken og gjenopprette en image-fil.

Ingen valgfrihet hvis du f.eks har andre operativsystemer på andre partisjoner.

 

Angrer på at jeg ikke lastet ned "virgin"-Windows tidligere, men faktisk holdt ut med det makkverket i nærmere et år.

 

 

Det stemmer at det er lov å laste ned Windows, og bruke lisenskoden som står under maskinen.

Språk er ikke noe problem.

Så hvis en polakk kjøper laptop i Norge, med norsk Windows, har han lov til å laste ned polsk Windows dersom han ønsker.

Bare pass på at det er samme versjon. I mitt tilfelle er det Home Premium.

Dermed kan jeg laste ned og bruke Home Premium på russisk om jeg vil.

Men jeg har ikke rett til å bruke Professional eller Enterprise.

 

Lisensreglene for Windows 7 er mye greiere enn lisensreglene for tidligere versjoner, som XP.

Faktisk kan du velge "hopp over" når installasjonen ber om lisenskoden.

Da kan du bruke Windows en stund, til fristen for å registrere seg går ut.

Og selv den kan du trykke på "hopp over" 2 eller 3 ganger, før du endelig MÅ betale.

 

Sånn har jeg forstått det. Jeg trykket ikke "hopp over", siden jeg jo hadde koden og var spent på om den virkelig fungerte.

Men det var en "hopp over"-knapp der. Det likte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...