Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lengter etter en sofa som jeg kan ligge og se film og serier i

har 3 valg pr idag :

 

1 er den fordømte kontorstolen som gir verk i musklaturen, samt at jeg sklir delvis nedover fordi den ikke har bakovertilt ! eller den har , men den har ikke mulighet for å låse seg i posisjon !

 

2. En rasert og omtrekt lenestol fra 70 tallet, den har ikke armlener , og ryggen er såpass bakoverlent at jeg bare sklir av, samt at den er alt for lav

 

3. en kantete 2 seters sofa , ikke kan jeg strekke meg ut , ikke kan jeg ligge comfy uten å få nakkeskader

 

!! selvfølgelig irriterer dette noe grenseløst

Lenke til kommentar

Folk som klager på at skrikbilde kan bli solgt for 450mill og kommer med "Med de millionene så kunne man ha reddet unger fra fattigdom"

 

Bitch please.. Hvorfor har du en mobil til 1000kr når du kan kjøpe en mobil for 399? Hvorfor har du en bil til 200-500k når du kan kjøpe for mindre? Sånne folk irriterer meg. Vet du hva, sånne fattige folk som du synes synd på er de fattige folka som sier akkurat det samme om deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som klager på at skrikbilde kan bli solgt for 450mill og kommer med "Med de millionene så kunne man ha reddet unger fra fattigdom"

 

Bitch please.. Hvorfor har du en mobil til 1000kr når du kan kjøpe en mobil for 399? Hvorfor har du en bil til 200-500k når du kan kjøpe for mindre? Sånne folk irriterer meg. Vet du hva, sånne fattige folk som du synes synd på er de fattige folka som sier akkurat det samme om deg.

 

Nå kan man faktisk kjøpe en helt lik kopi av skrik for 1000kr og henge det på veggen.

 

Når det gjelder mobiler og biler så får man det man betaler for. Men et jævla bilde er og blir et bilde, det ser likt ut, , har samme kvalitet og har samme hensikt.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Folk som klager på at skrikbilde kan bli solgt for 450mill og kommer med "Med de millionene så kunne man ha reddet unger fra fattigdom"

 

Bitch please.. Hvorfor har du en mobil til 1000kr når du kan kjøpe en mobil for 399? Hvorfor har du en bil til 200-500k når du kan kjøpe for mindre? Sånne folk irriterer meg. Vet du hva, sånne fattige folk som du synes synd på er de fattige folka som sier akkurat det samme om deg.

 

Nå kan man faktisk kjøpe en helt lik kopi av skrik for 1000kr og henge det på veggen.

 

Når det gjelder mobiler og biler så får man det man betaler for. Men et jævla bilde er og blir et bilde, det ser likt ut, , har samme kvalitet og har samme hensikt.

 

Du sier at et bilde er og blir et bilde? Tror du virkelig en kunstsamler tenker slikt? og "man får det man betaler for?

 

Ja akkurat på lik linje som en som kjøper kunst. Man få en EKTE vare og ikke en kopi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg faen ikke vet om jeg skal kjøpe en SSD eller vannkjøling til PCen min, men hvis jeg kjøper vannkjøling og går for disse med radiator med 2 vifter i lengden må jeg ha meg en nytt kabinett. Og da blir det plutselig rundt 2200,- for dette.

 

Kjøper jeg SSD tenker jeg at jeg må ha sånn 128GB versjonen for å ha alt sammen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nettopp re-installert Windows 7 på PCen min.

first-world-problems-111.jpg

 

Tror jeg måtte reboote kassa 5 eller 6 ganger før den endelig hadde fått nok.

 

 

 

 

Grunnen til at jeg måtte reinstallere Windows er den elendige drittvaren som følger med.

Jeg vil ha Windows fra Microsoft, ikke Windows fra Asus, med demoversjoner av alt mulig tull.

Ta brenneprogrammet som fulgte med, for eksempel.

Det kan ikke rippe til .iso-filer, kun til et sært format som de selv bruker.

Så om du senere vil brenne en bildefil fra harddisken, må du bruke det samme programmet.

Dette er lock-in av verste sort.

 

Maskinen har i7-prosessor og 6 GB RAM.

Men min gamle Mac med Core 2-prosessor kan kjøre i ring rundt dinosauren med Windows.

 

Heldigvis er det lov å laste ned Windows 7. Det finnes offisielle nedlastningssider.

Og så kan du registrere med den koden som er klistret under maskinen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Nettopp re-installert Windows 7 på PCen min.

 

 

Tror jeg måtte reboote kassa 5 eller 6 ganger før den endelig hadde fått nok.

Rimelig håpløse greier. Selv med SP1-installasjons-DVD ble det en god del omstarter. I tillegg manglet den drivvere til nettverkskortet. Driveren var på flere hundre MB, men fikk heldigvis plass på USB-pennen jeg bootet linux fra for å laste den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...