Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Er bedre med over 25 FPS ihvertfall da, noe som tar meg tilbake til konsollfps som jeg ikke kan ha i PC spill desverre. Håper jeg kan ha rundt 50 ved release viss det var det du siktet til.

 

Har en god del mer fps enn det på et overklokket 5870, 4GB RAM og 750@4ghz. Rundt 40-50fps, med mindre det er veldig mye players rundt meg. r som sliter

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har det blitt mange timer testing her, må si jeg gleder meg til å starte på skikkelig. Alle klassene virker faktisk spennende og ved å skifte på våpen så åpner det jo for noen klasser voldsomt mye gøy. Det er ikke tvil om hva hoved figuren min skal være, Elementalist er vel den mest tilfredsstillende mage klassen jeg har spilt til dags dato i denne sjangeren.

 

Nå blir det bare å vente til spillet lanserer, ser ingen grunn til å bruke mer tid på beta helger fremover egentlig. Det må bli da kun pga å sjekke ut dem to rasene som ikke var i beta evnt.

 

Now the waiting game starts...

Lenke til kommentar

Da har det blitt mange timer testing her, må si jeg gleder meg til å starte på skikkelig. Alle klassene virker faktisk spennende og ved å skifte på våpen så åpner det jo for noen klasser voldsomt mye gøy. Det er ikke tvil om hva hoved figuren min skal være, Elementalist er vel den mest tilfredsstillende mage klassen jeg har spilt til dags dato i denne sjangeren.

 

Nå blir det bare å vente til spillet lanserer, ser ingen grunn til å bruke mer tid på beta helger fremover egentlig. Det må bli da kun pga å sjekke ut dem to rasene som ikke var i beta evnt.

 

Now the waiting game starts...

 

Jeg joiner deg i ventinga.. liker virkelig det jeg har sett i de timene jeg har spilt :)

 

Forøvrig, har testet klassene Thief, Elementalist, Engineer og Warrior.. Har en følelse av at ranged er mer OP enn melee. Men dette er sikkert noe de balanserer etterhvert.

Lenke til kommentar

Eh bare et lite tips hvis flere enn meg har vært skikkelig dum i hodet ....

På traits så er det major trait slot, disse har vært tomme til meg. Tenkte det var bare annenhver man unlocka automatisk. Viser seg jeg kan klikke inni disse slottene og angi upgrades. Så basicly 30% mer damage nå og masse mer egenskaper :o

 

Helt insane at jeg har vært top pvp killer uten alt dette.

Lenke til kommentar

Eh bare et lite tips hvis flere enn meg har vært skikkelig dum i hodet ....

På traits så er det major trait slot, disse har vært tomme til meg. Tenkte det var bare annenhver man unlocka automatisk. Viser seg jeg kan klikke inni disse slottene og angi upgrades. Så basicly 30% mer damage nå og masse mer egenskaper :o

 

Helt insane at jeg har vært top pvp killer uten alt dette.

 

Ja, ganske insane. Regner med at det bare er dårlige spillere som spiller. :tease:

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd en runde PvP med en "upscaled character" @ nivå 80. Spamma noen skills jeg har halvveis peiling på... så tror jeg dette blir bra. PvP er rimelig fengende ihvertfall. Er uansett derfor jeg i hovedsak spiller MMOs/FPS/.

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes at hvordan man springer og beveger seg føles helt feil? føles som man springer på et øvre lag og bare sklir rundt omkring på overflaten, synes også at det virker veldig kunstig med tanke på farten i forhold til hvordan beina beveger seg.

 

føler at det er en viktig del av spillet ettersom man beveger seg ganske mye i et mmo....

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes at hvordan man springer og beveger seg føles helt feil? føles som man springer på et øvre lag og bare sklir rundt omkring på overflaten, synes også at det virker veldig kunstig med tanke på farten i forhold til hvordan beina beveger seg.

 

føler at det er en viktig del av spillet ettersom man beveger seg ganske mye i et mmo....

 

Du er ikke alene der nei, verst var med Charr rasen synes jeg. Animasjonen er bare helt "feil"...hehe. Men det er nok noe som ikke er helt friskt pga lagg og fps problemer i spillet. Bare det å snu kamera rundt mens en løper føles veldig rart ut..ting responderer ikke skikkelig liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...