Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kek.. hvis jeg ikke kommer inn innen kl 1. så tror jeg går å legger meg noen timer....

 

Jeg logga nettopp ut, skynd deg å ta min plass :p

 

Men fra spøk til alvor, det kommer seg nok etterhvert. Er tross alt bare beta.

Endret av whaley
Lenke til kommentar

Er ikke vits uansett nesten. Lagger helt jævlig. Som melee er det egentlig helt håpløst. Mtp. hvor viktig det er å dodge osv(ihvertfall som en puslete thief) så er enhver fiende rundt level 6 farlig og sjansen for å dø er stor når man lagger rundt og ikke treffer en drit. Håper det forbedres imorgen

Lenke til kommentar

Er ikke vits uansett nesten. Lagger helt jævlig. Som melee er det egentlig helt håpløst. Mtp. hvor viktig det er å dodge osv(ihvertfall som en puslete thief) så er enhver fiende rundt level 6 farlig og sjansen for å dø er stor når man lagger rundt og ikke treffer en drit. Håper det forbedres imorgen

 

Straks jeg kom meg bort fra startområde, så ble det bedre synes jeg.. Funka fint å dodge.

Men jeg døde noen ganger i starten pga lag ja..

Lenke til kommentar

Prøvd meg litt igjen, rimelig bortkastet å spille. 15fps i kamper med mye folk er så langt ifra ok som det går ann, for å ikke snakke om noe av den verste laggen jeg har vært borti i en beta test på endel år. Sjekket hvor mye cpu spillet dro...ca 20% ikke spesielt mer og det bruker kun 4 kjerner....

 

Skal bli spennende å se om dem får orden på dette snart hvis ikke lukter det Warhammer Online lang vei :p

 

Men det jeg orket å teste var jævla kult! Men ikke i 15fps....hehe

Lenke til kommentar

Personlig har jeg bra fps, men merker den synker ganske mye når det er type 20 stykk forran meg som gjør diverse innsamlingsoppdrag. Dette er ikke lagg, men lav fps. Dette er nok noe de fikser mtp. wvwvw pvp skal være i stor skala. Om jeg kan sammenligne med feks. Burning Crusade beta er dette veldig uferdig iforhold, men det er vanskelig å sammenligne. De har vel enda ikke satt noen dato, så utgivelse er nok langt frem i tid, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Har utrolig lav fps jeg også, ligger på rundt 15-20 avhengig av hvor jeg er. Og hjelper ikke å stille inn på noe som helst så dette er ikke hardware relatert. Har en beast av en maskin.

Dette kombinert med serverlagg kombinert med et slåssesystem som er twitch basert ...... UTFORDING!

 

Ihvertfall thief som må bevege seg og dodge unna angrep for å overleve. Jeg står dønn fast på en level 7 boss nå, klarer ikke å ta han. Gjør enorm skade og jeg trenger å dodge unna han noe som er håpløst som det er nå.

 

Men bugs til side så er dette et jævlig bra spill. Fra første stund jeg kom inn så var det store events som alle spillere omkring meg ble med på. Og det har gått i ett kjør siden da. Undervannskamper fortjener dem terningkast 6 for . Det er noe av det nydeligste jeg har sett...både med tanke på kampanimasjonene og verdenen under . Me like !!

Lenke til kommentar

Viss de ikke fikser slike FPS feil til lansering, holder jeg meg til SWTOR dette året å avbestiller Collectors Edition av GW2!

Umennesklig dårlig FPS til å være et PC spill å være. Burde ha minst 30 da selve spillet er veldig raskt i gameplayet. Min pc er ikke dagens beist, men den drar andre spill i 1080p og minialt lite med FPS feil :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Viss de ikke fikser slike FPS feil til lansering, holder jeg meg til SWTOR dette året å avbestiller Collectors Edition av GW2!

Umennesklig dårlig FPS til å være et PC spill å være. Burde ha minst 30 da selve spillet er veldig raskt i gameplayet. Min pc er ikke dagens beist, men den drar andre spill i 1080p og minialt lite med FPS feil :)

Det er en beta, står til og med under known bugs at spillet ikke er optimalisert.

swtor er jo ferdig og releaset for lenge siden så at ting funker er jo ikke noe nytt ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Ble en del bedre utover natta, er slett ikke verst å spille Thief nå, som kanskje må sies å være en av de mest lag-sensitive klassene i spillet. Mesmer kan nok være litt på samme nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...