Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WvW = awesome! Når jeg kom inn kjempet vi rødt lag bort fra 2-3 camps(ellerno), før vi så regrupperte en smule og kjørte på mot keepet. Kom oss greit igjennom første wall og dør, holdt på å komme oss igjennom andre før vi ble pusha tilbake. Når jeg logga av var dem igang på første døra igjen.

GLÆR MÆ til neste BWE og release!

Lenke til kommentar

Laveste framerate jeg har vært borti er 23, det er litt lite til å være et PC spill.

Vær så snill..._Betaen_ er ikke optimalisert, serverne lagger og ja skal vi se, spillet er fortsatt ikke optimalisert siden du klage på det i går. Tipper du ved release kan dynge på med dine dyrbare 120 fps.

Er bedre med over 25 FPS ihvertfall da, noe som tar meg tilbake til konsollfps som jeg ikke kan ha i PC spill desverre. Håper jeg kan ha rundt 50 ved release viss det var det du siktet til.

Lenke til kommentar

fps blir nok drastisk forbedret. Spillet er ikke SÅ krevende. Jeg har nede 15fps til tider med en maskin som kjører Skyrim maxet ut og recorder fraps i 1080P 60 fps .... så ja noe er feil med spillet :p

 

Ihvertfall i et spill som dette så er 60 fps et minimum. Det er ikke et tradisjonelt MMO så funker ikke for thief å ha delay når du må dodge attacks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Jeg sitter for meg selv på en overflow server, det er absolutt ingen andre der og det kan bli litt trist i lengden :p noen som vet hvordan jeg kan ''komme tilbake'' til hovedserveren?

Lenke til kommentar

fps blir nok drastisk forbedret. Spillet er ikke SÅ krevende. Jeg har nede 15fps til tider med en maskin som kjører Skyrim maxet ut og recorder fraps i 1080P 60 fps .... så ja noe er feil med spillet :p

 

Ihvertfall i et spill som dette så er 60 fps et minimum. Det er ikke et tradisjonelt MMO så funker ikke for thief å ha delay når du må dodge attacks.

 

Spillmekanikken er så enkel at jeg tror alt over 35 FPS er nok for at hvem som helst kan spillet uten at det påvirker deres ferdigheter så lenge de ikke har høy ping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...