Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaen begynner klokken 8 om noen lurte.

 

Far Shiverpeaks jeg skal spille på. Join, join!

eh nei klokka 9

 

Hehe, du trekker vel den kommentaren tilbake regner jeg med. Jeg hadde ikke sagt at det begynte 8 om jeg ikke hadde hatt inside- info. :-)

 

Countdown viste klokken 9, men de tok serverne opp litt før 8.

Endret av bekimc
Lenke til kommentar

Helsike mange skills tilgjengelig, må jeg si.... Bare i weapon skills jeg har funnet hittil på warrior'en:

 

Greatsword - 5 + 1

Sword - 3 + 2 + 1

Rifle - 5 + 1

Axe - 3 + 2 + 1

Mace - 3 + 2 +1

Hammer - 5 + 1

Longbow - 5 + 1

Shield - 2

Warhorn - 2

Torch - 2

Speargun - 5 + 1

Harpoon - 5 + 1

 

Utility skills - 20

Heal skills - 4

Elite skills - 6

 

Og har ikke fått sett på traits enda.. :eek:

Lenke til kommentar

Viss de ikke fikser slike FPS feil til lansering, holder jeg meg til SWTOR dette året å avbestiller Collectors Edition av GW2!

Umennesklig dårlig FPS til å være et PC spill å være. Burde ha minst 30 da selve spillet er veldig raskt i gameplayet. Min pc er ikke dagens beist, men den drar andre spill i 1080p og minialt lite med FPS feil :)

Det er beta, og performance er et av de tingene de har gjort veldig lite med så langt. Sitter med HD 6770, og spillet bruker under 40% av GPU'en, mens det er prosessoren som virkelig er flaskehalsen (i5 750)

Lenke til kommentar

Jeg ble overtalt av denne tråden til å kjøpe GW. Helt fantastisk så langt. De har virkelig tatt det som er morro med mmos og ganget med 10. Likte tegneserie stilen i spillet, og den håndtegnede følelsen mellom sekvensene gir.

Spiller human ranger på den "norske" servern Far Shiverpeaks.

Ingame navnSyntaxError, boleole og boleoleole.

Lagde ett guild det ikke er med noen enda, "And Friends", send en pm eller en mail om noen vil være med.

Eller om noen andre har guild som rekruterer på serveren.

Blir ikke så mye spilling idag, men gleder meg virklig til release.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Herregud! Spillet er jo helt fantastisk... Den friheten når du løper rundt på de åpne marker... Fantastisk!

Angående dette med å spille med venner, så prøvde jeg og en kompis igår, men det virket som vi var på forskjellige utgaver av serveren(?). Han stod oppført med: et eller annet9 og jeg med: et eller annet10.

Lenke til kommentar

Trodde ikke dette spillet va instansiert også? Det er nemlig sinnsykt med folk rundt meg hele tiden, og med tanke på eventsene så kan man ikke dele inn verden i flere "dimensjoner". Har de gjort det jo totalt idioter og går i samme fella som AoC og SWTOR i mine øyne :p

Ja og nei.. Byene er egen sone, blant annet. Og tror de forskjellige regionene er egne soner. De har også overflow servere som fungerer som spillbar queue opplegg. Så du kan joine en overflow server og spille der mens du venter i kø.

Lenke til kommentar

må laste ned spille på nytt, ser ut som det bare har forsvunnet :(

 

If your client is trying to re-download from scratch when you open it, make a folder on your desktop and move "gw2.exe , gw2.dat , and gw2.tmp" into that folder. Right-click => Run as Administrator ~RB2

 

forsetter bare å downloade :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...