Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har ikke sagt noe om frekvensen av beta weekends.

Feil.

 

"When do Beta Weekend Events (BWEs) start, and how many will there be?

 

The first BWE is currently planned for late April, and we expect to have one every month or so. The schedule is subject to change and will be confirmed at a later date. Currently, we do not know how many of these events we will have."

Lenke til kommentar

Elementalist er sinnsykt morsom men tror det er uten tvil vanskeligste klassen i spillet pga du må skifte mellom elementene. Fire, Water, Earth og Air. 4 elementer og veksle mellom som hver enkelt gir deg 5 abilities. Alt fra stuns, healing, damage, protection spells og healing. I PvP så brukte 3 spillere over et minutt på å ta meg ned haha. Kjørte whirlwind og transforma til en tåke og fløy rett gjennom dem. Spennende klasse !!

 

Thief er veldig twitch basert, du må dodge og bevege deg riktig pga du tåler ekstremt lite. En mob 1 level over deg kan gjøre så mye som 40% av livet ditt på et slag. Men dem er utrolig fleksibel og gjør mye skade. Er som regel topp killer i PvP med de.

 

Warrior har jeg ikke satt meg veldig inn i enda, skal spille mer pvp med dem. Dem virker utrolig spennende og har en del insane abilities. Masse AoE angrep. Rally abilitien dems teller ALT i PvP da. Dem kan instant resurrecte allies som er død på bakken i en omkrets. Rimelig nyttefullt ! Og så er det eneste klassen jeg har sett som kan ta ned høvdingen i pvp området helt fuckings alene ............. svære jævelen som gir deg buff bonus om du dreper han. Er vel egentlig meningen å ta han i gruppe, men med warrior så klarte jeg det alene :o

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Har ikke helt skjønt denne dodeging enda, jeg dodgeer bakover, men rangen på slagene til fiendend er så lang at de altid treffer meg.

 

Da gjør du det feil :) Det er fullt mulig å dodge omtrent alle angrep. Når du dodger så har du ca et halvt sekund der du vil evade alle angrep. De fleste mobs'a signaliserer spesialangrep også, forresten.

 

Det har vært kamper (med greatsword, ikke ranged) der jeg ikke har tatt noen skade, pga god timing på dodges og greatsword movement skills (den har faktisk 2! pluss utility charge fra warrior. Og kick for å få ting på avstand fra meg. Herlige saker).

 

Edit: Dodge er forresten nesten helt ubrukelig med bare en smule server lag.

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar

Laveste framerate jeg har vært borti er 23, det er litt lite til å være et PC spill. Det er på server Far Shiverpeaks i den første byen. Kjører spillet på de høyeste innstillingene med shadows og slikt i 1080p.

 

Selvom jeg vandrer i skogen så ser spillet så tregt ut selvom FPSen nådde 70, som sirup. Men fikk ihvertfall kommet inn på 2 av 2 forsøk :)

Spiller som Norn Elementalist, digger de vanskelige classene!

Har bestemt meg at jeg skal stå på orderen min av GW2 Collectors Edition da den er allerede betalt!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Du kan dobbeltaste A og D også. (Strafe). Da flipper du til en av sidene.

Som er Q og E om en ikke har endra på keybindings. Er vel også slik at om du strafer en vei, så er standard hotkey B. Dvs at du straffer eller beveger deg en eller annen vei og trykker den, så dodger du i den retninga du beveger deg i.

Lenke til kommentar

Laveste framerate jeg har vært borti er 23, det er litt lite til å være et PC spill.

Vær så snill..._Betaen_ er ikke optimalisert, serverne lagger og ja skal vi se, spillet er fortsatt ikke optimalisert siden du klage på det i går. Tipper du ved release kan dynge på med dine dyrbare 120 fps.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker også vanskelige class og er en av grunnene til at jeg vurderer elementalist. Jeg har spilt warrior eller "plate classes" i alle andre mmo spill så jeg vil helst prøve noe nytt når GW2 kommer ut. Hva med Mesmer og Necromancer? Hvordan ville dere rangert disse tre classene utifra vanskelighetsgrad og hvor morsom de er å spille? Jeg misunner virkelig dere som er i betaen nå! x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...