Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avbestilte hos apple.no fordi mpx.no hadde 11 stk på lager (står at de har 9stk nå), men når jeg fikk ordebekreftelsen står det "1,00 STK må bestilles til lager.

Normal leveringstid 5 dag(er) fra bestilling."

 

Betyr det at leveringstiden er 5 dager til lageret, eller 5 dager til meg? Hvis det er til lageret har de jo ikke telefonene, og lurer folk!

 

Jeg måtte binde meg til telenor i 12 månder når jeg kjøpte telefonen. Hva skjer om jeg avbestiller nå? Ser at telenor allerede har oppdatert prisen på abbonementet og bindingstid.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Avbestilte hos apple.no fordi mpx.no hadde 11 stk på lager (står at de har 9stk nå), men når jeg fikk ordebekreftelsen står det "1,00 STK må bestilles til lager.

Normal leveringstid 5 dag(er) fra bestilling."

 

Betyr det at leveringstiden er 5 dager til lageret, eller 5 dager til meg? Hvis det er til lageret har de jo ikke telefonene, og lurer folk!

 

Jeg måtte binde meg til telenor i 12 månder når jeg kjøpte telefonen. Hva skjer om jeg avbestiller nå? Ser at telenor allerede har oppdatert prisen på abbonementet og bindingstid.

 

Leveringstid kan eg ikkje svare på.

Men ang. avbestilling pleier Telenor å være snille med å bryte binding osv visst man angrer dagen etterpå. Men det må gjøres raskt.

Så avbestill først - så kan du evt. kontakte telenor og avbestille abo visst MPX ikkje gjør det for deg.

 

Forøverig ingen update på min bestilling på applestore heller :(

Treeeigt.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Min HTC legend må byttes ut, og jeg vurderer 4s, men har noen spørsmål..

 

Jeg har alltid hatt smartmobiler, først s60 så over til Android, men problemet med disse to er at det er hundrevis av enheter og maskinvare. Så derfor er det alltid slik at ting ikke fungerer med alle mobiler, så jeg har nå vurdert iPhone.

 

Jeg lurer først og fremst på hvordan dere føler at IOS er vs Android? Ville dere valgt åpenheten til Android eller lukketheten til iOS, Jeg er veldig for Open Soruce og har ikke helt lyst til å gå over til ios. Derimot sitter jeg i osx, og jeg elsker at alt bare fungerer.

Så er ios så fantastisk i forhold til Android?

Lenke til kommentar

 

Den overbeviste meg, nå blir det iPhone! :)

Lenke til kommentar

Min står like stille som din! Litt frustrerende, blir nok en stund til jeg "forhåndsbestiller" noe derfra igjen. Syns det er dårlig at de ikke kan sende ut på lanseringsdatoen hvertfall.

 

Nesten så jeg vurderer å kjøpe med abbonement over disk - men det tar vel sikkert 2 uker å få flyttet over til nytt abbonement, så da er i grunn poenget litt borte.. :/

Lenke til kommentar

Er litt usikker på farge selv. Med hvit farge vil jo ripene synes bedre. Med svart vil fettflekker synes bedre.

Heller litt mot hvit ettersom dette er en kul, men spesiell farge på en mobil.

 

Kunne jo tatt en poll på det? :)

 

Digger forresten denne mobilen. Eneste som bekymrer meg er da kvalitet og robusthet på mobilen.

 

 

Sier seg sjøl at hvit skjuler fingermerker mye bedre :)

 

Dessuten vis eventuelle riper vises mindre dersom man får det på det dessverre langt fra ripefrie glasset, med unntak av over selve displayet der det blir svart bakgrunn son vanlig.

 

Kjøpte iPhone 4S i går, hvit med 32 GB minne. Digger den. Har også en Samsung Galaxy S II, men foretrekker å bruke iPhone, da den lettere går ned i en mobilveske i beltet, også med hodetelefoner tilkoblet. Klok av skade fra min iPhone 4 har jeg denne gang investert i displayfolie.

 

Til iPhone har jeg enten Beats by Dr Dre Solo eller de litt større Studio, som sørger for at jeg kan nyte musikken... :)

Lenke til kommentar

Min HTC legend må byttes ut, og jeg vurderer 4s, men har noen spørsmål..

 

Jeg har alltid hatt smartmobiler, først s60 så over til Android, men problemet med disse to er at det er hundrevis av enheter og maskinvare. Så derfor er det alltid slik at ting ikke fungerer med alle mobiler, så jeg har nå vurdert iPhone.

 

Jeg lurer først og fremst på hvordan dere føler at IOS er vs Android? Ville dere valgt åpenheten til Android eller lukketheten til iOS, Jeg er veldig for Open Soruce og har ikke helt lyst til å gå over til ios. Derimot sitter jeg i osx, og jeg elsker at alt bare fungerer.

Så er ios så fantastisk i forhold til Android?

 

Jeg er som du sier, mer innteresert i at ting funker enn noe annet, så da sier tankegangen min kjapt at det er lettere å få noe til å funke når du skal ha det til å funke på 1-4 telefoner, (f.eks iOS5 som funker på 3G?, 3GS, 4 og 4S) enn Android som skal funke på x-antall telefoner med 1000 forskjellige specs og skjermstr...

 

Jeg er veldig fornøyd med min sorte 32GB iPhone 4 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står det ingen estimert leveringsdato når du går inn på ordren din?

 

Jo, 15-22 november (noe som er 2-3 uker i følge avansert hoderegning).

Jeg håper selvfølgelig at dette kun er skremselspropaganda ettersom Apple trolig har skjønt at jeg faktisk ikke har mobiltelefon pr nå.

 

Estimatene pleier vel å stemme sånn ca, så kan nok ta såpass lang tid! Min står det 7-14 nov på om ikke jeg husker helt feil. Bestilte samme dag som de åpnet for forhåndsbestillinger.. Har forøvrig et kort spørsmål: Jeg har one call (vanlig simkort) i dag. Til iPhone 4s kommer trenger jeg et mikro-sim. Men er det ikke slik at jeg må velge en dato mikro-simkortet skal være aktivert fra? Hva om jeg sitter med aktivert mikrosim + deaktivert normalsim FØR den nye telefonen er meg i hende? Sitter jeg da uten telefon, eller hvordan løses egentlig dette i praksis? Skulle gjerne ringt kundeservice, men det er vel ikke oppe nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...