Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

*

Apple kommer nok ikke til å tillate andre å lage widgets før i iOS 6 dessverre(spør du meg om hva jeg tror). Er det viktig for deg så jailbreak telefonen. Den blir en del tregere og spiser mer batteri siden Apple ikke får kontrollert det. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best av de to. Jailbroken eller ikke, dilemma.

Jailbreak gjør da ikke nødvendigvis telefonen tregere eller spiser batteri .. En Jailbreak fjerner sperrene og gir brukeren flere valg. Det er hva brukeren velger og gjøre som avgjør hvordan telefonen oppfører seg. Så en jailbreaket telefon krever ofte mere teknisk innsikt for at den skal yte optimalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jailbreak gjør da ikke nødvendigvis telefonen tregere eller spiser batteri .. En Jailbreak fjerner sperrene og gir brukeren flere valg. Det er hva brukeren velger og gjøre som avgjør hvordan telefonen oppfører seg. Så en jailbreaket telefon krever ofte mere teknisk innsikt for at den skal yte optimalt.

Word. Helt korrekt. Det er viktig å være forsiktige. Noen jailbreakmods blir til og med tatt backup av, så jeg har opplevd å ødelegge batteriikonet mitt til å kun vise et tall(fra tidligere når man ikke kunne se % på iPhone) som jeg ikke klarte å få bort før iOS 5.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Tenkte og møte opp uttenfor en butikk i morgen for og prøve og sikre meg et eksemplar. Men er det sånn at jeg må ha med en voksen for og skrive kontrakten? er 17, og ingen av foreldrene mine har anledning til og være der da. Er sikkert forskjellig fra butikk til butikk, men hvis jeg trenger en voksen for og skrive under, vil jeg da kunne komme på morgen og få en telefon holdt av til en av mine foresatte kommer og skriver under?

 

:)

D02

Praksis i den butikken eg jobber i, som er telenorforhandler, er at det er kun eigeren av abonnementet(som må være over 18 år) som kan gjøre endringer på abonnementet, mulig det praktiseres annerledes andre steder.

Uansett tror eg du vil være tjent med å møte opp og iallefall prøve, og evt. spør om de kan holde av en til deg til et seinere tidspunkt på dagen. Vil de ikkje holde av, kan du jo diskutere med de å eventuelt betale et lite depositum i mellomtiden :)

Varierer fra butikk til butikk i grunn!

Lenke til kommentar

Er kun juridisk eier som har lov og endre på det, da det er han/henne som står økonomisk ansvarlig for abonnementet, dersom butikken lar deg som er 17 år og kun bruker av abonnementet kjøpe på det, kan foreldrene dine kontakte telenor og si at de ikke har godkjent endringen og butikken sitter igjen med tapet.

 

Det du burde gjøre er og få den som står som eier av abonnementet til og lage en signert fullmakt på at du har tilatelser til og kjøpe telefon på det gjeldende abonnementet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde vært interesant å høre om noen kan vurdere 4S ift. om GPS er raskere og bedre ift. bilnavigering med TomTom/Navigon og sporttrackere som eks. endomondo etc.

Skulle gjerne gjort det, men har ikke TomTom fra før og gidder ikke å spytte i de pengene bare for å teste for deg :tease:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det, men har ikke TomTom fra før og gidder ikke å spytte i de pengene bare for å teste for deg :tease:

TomTom eller Navigon som vel er de mest kjøpte (jeg har og bruker begge). Men var vel opplagt at spørsmålet gjelder de som bruker de nevnte tingene vel? :tease:

 

Også for å kunne vurder evt. forskjeller i opplevelse her.

 

Forøvrig, grattis med telefon. For min del blir det å vurdere om det er verdt oppgraderingen og da vurdere utfra de hyppigste og viktigste bruksområdene. Om det slår godt ut blir det kanskje et kjøp nærmere jul.

 

Jeg er for øyeblikket skamfornøyd med 4eren.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ett lite spm (så slipper jeg å lage en helt ny tråd for det...)

 

Produkt: Iphone 4 8Gb, med ios5

 

Problem: I appstore, så er det noe som heter "anbefalte", men når jeg trykker her, så får jeg kun opp 65 sider med user license, som jeg hverken kan avslå eller goddta. Dette skjedde når jeg trykkte på noe som heter "genious", før dette, så fikk jeg opp anbefalte apps....

 

Spørsmål: Hvordan løser jeg dette?

 

Mvh

Viktor

Lenke til kommentar

Ser det på mine sider hos Apple.no står at min telefon leveres via "standard levering". Er dette via budfirma på døren eller på postkontoret? Vil være rimelig kjipt å måtte vente en ekstra dag eller to bare fordi jeg ikke er hjemme. Hvem er vel egentlig det mellom 09-17 på hverdager? :ermm:

Tror det avhenger av hvor i landet du bor. De bruker vel TNT hvis det er tilgjengelig, og den vil da bli forsøkt levert på døren, men det er ingen problem å kjøre til lageret deres og få den levert ut der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...