Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
]

Så det er ingen mulighet til å benytte seg av PictBridge med iP4?.

Mulig du finner en App som lar deg gjøre det på et slags vis, men det høres ut som en frivillig destruksjon av tid som kunne vært brukt til morsommere ting. Default-støtte krever AirPrint. (Men hvor mye trenger man egentlig skrive ut fra telefonen? Eller skrive ut i det hele tatt? Lot meg fascinere tritt av AirPrint da det kom, men kom raskt på at det er mange år siden jeg har eid en printer ...)

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Takk for tipset. Det er bare kjedelig å ikke kunne bruke flere skrivere man har i huset som kostet over 2000,- hver seg som også er rimelig nye.

 

I hovedsak gjør jeg det gjerne via PC dog.

ser vegringen mot å bytte ut skrivere. Med mindre det er snakk om veldig spesielle behov vet jeg ikke om jeg hadde brydd meg med annet enn å skrive ut fra PCer, spesielt når iCloud sørger for at alle bildene ramler inn på Macene mine, et lite trykk i Instapaper gjør at jeg får hvilken som helst artikkel hvor som helst osv. Klarer ikke se så mange anledninger der fikling med oppsett sparer stort av energi, men dette er jo kun mine tanker gitt min bruk.

 

Noen som bruker en bilstereo spesielt tilpasset til iPod/iPhone, i så fall, hvilken - og er det noe bra?

Ikke ennå, men har prøvd en del. De av Pioneers som er laget for iPhone-bruk ser ut til å være the real deal. Men: jeg avventer situasjonen for å se hvordan Siri kommer til å endre landskapet.

Lenke til kommentar

Noen som bruker en bilstereo spesielt tilpasset til iPod/iPhone, i så fall, hvilken - og er det noe bra?

 

Jeg gjør det :)

Funker knall både med blåtannoverføring på lyd, og handsfree, det er en Pioneer-spiller som jeg skal finne navnet på i morra da det har vært en lang dag med intensiv-kurs på maskinførerbevis og pugging, så hodet er ikke helt der i dag :p

Lenke til kommentar

Noen som bruker en bilstereo spesielt tilpasset til iPod/iPhone, i så fall, hvilken - og er det noe bra?

 

Kjøpte et sett fra Parrot, heter mKi9200. Kan kobles til et hvilket som helst anlegg. Får med iPhone, USB og Aux tilkobling, samt den støtter også BT. Handsfree selvfølgelig. Funker knall!

Har en liten skjerm hvor du navigerer i menyer, blar i kontakter osv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hjalp en kollega igår med å få føre over kontaktene fra en iPhone 3g med iOS 3.0 til den nye iPhone 4s.

At 3G er 1 år eldre enn min gamle Hero kan jeg ikke forstå, selv den var en fornøyelse å bruke :blush:

Lenke til kommentar

Noen som bruker en bilstereo spesielt tilpasset til iPod/iPhone, i så fall, hvilken - og er det noe bra?

Jeg bruker et fra Pioneer etter og ha vært på jakt lenge etter ett som funket på den måten jeg ønsket. Her har jeg alle mulighetene. Bruker en dockingstasjon jeg setter iPhonen i og styrer vanligvis fra selve spilleren og ikke iPhonen. Den viser albumbilde og alt. Har også mulighet til å endre som jeg vil med noen få trykk om jeg heller vil styre fra selve iPhonen (veldig greit når man har passasjerer som vil styre). Har også Bluetooth-handsfree som fungerer bra med medfølgende mikrofon, SD-kort og AUX-inngang for de som ikke har iPhone. Send meg en PM om du vil vite modell så skal jeg se når jeg kommer i bilen.

Lenke til kommentar

må jeg virkelig forholde meg til den estimerte (lange) leveringstiden eller er dette bare en "ikke senere enn" dato? :)

Svaret er «tja». En har i alle fall i perioder kunne gjettet seg til hvilket fraktselskap som brukes basert på hvor i landet en bor, men også denne linken er nokså svak: jeg har en pakke som ble sendt fra Apple i dag, en annen ble sendt i går. Begge skal sendes til samme (firma)adresse i Stavanger, den ene kommer med UPS, den andre lunter avgårde i et mer moderat tempo med TNT. Apple har problemer nok med å spå disse leveringstidene, ingen her inne er troende til å gjøre en bedre jobb ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...