Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevda at mobilen "lagger" når man spille spill på iPhone 4s?

Jeg spiller cut the rope og plutselig begynner det og lagge, så spillet blir nesten ubrukelig. Jeg spilte det i går, uten lagg, men i dag skjer det innemellom :/

Kan dette være problemer med min mobil eller spillet? noen andre som har opplevd det?

 

Håper noen kan svare

 

:)

D02

Kan være 2 grunner.

1. Problem med telefonen din. Men da vil du nok oppleve problem på mer enn ett spill.

2. Problem med Cut The rope. De har kanskje ikke optimalisert for iOS 5 eller ny arkitektur som skaper problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen anbefaling til skriver for å skrive ut direkte fra iphone? Ser at HP har noen, men har egentlig lyst på Canon skriver. Men er det da slik at man trenger en egen app for å skrive ut?

Se her. :)

Takk, men hvis jeg forstår dette riktig så er du avhengig av deres app for å skrive ut. Står at for å for eksempel skive ut fra en nettside så må du ta et bilde av skjermen. ?? Hva hvis man ønsker å skrive ut et dokument, filvedlegg i mail eller lignende??

Lenke til kommentar

Jeg har ikke et veldig høyt forbruk av ringeminutter eller meldinger, og vil gjerne skaffe med en 4S. Problemet er at jeg er medlem i "FriFamilie" (Telenor) og jeg lurer derfor på om det finnes et rimelig men bra abbonement som inkluderer datatrafikk (MB) i måneden? :)

Har vært på nettsiden til for eksempel Djuice, Netcom og Telenor. Jeg vil gjerne holde meg til en sluttpris på 5000,- eller mindre. (6000, hvis det er måntlig betaling og deretter billigere måneds-pris)

 

På forhånd takk! :)

- Marius

 

bestill iphonen fra apple.no

også tar du og bestiller telenor abbonement, "frihet" feks. når du har valgt frihet så kan du ta med "MB-pakke" feks 500mb (100kr)

jeg har frihet med 500mb inkludert... så jeg får en regning på telefonen på ca 150 - 200kr

 

 

Det hørtes PERFEKT ut! Tusen takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen anbefaling til skriver for å skrive ut direkte fra iphone? Ser at HP har noen, men har egentlig lyst på Canon skriver. Men er det da slik at man trenger en egen app for å skrive ut?

Se her. :)

Takk, men hvis jeg forstår dette riktig så er du avhengig av deres app for å skrive ut. Står at for å for eksempel skive ut fra en nettside så må du ta et bilde av skjermen. ?? Hva hvis man ønsker å skrive ut et dokument, filvedlegg i mail eller lignende??

 

Det ser ut til at alle nye Canon printere (MG5350, MG6250 og MG8250) skal støtte AirPrint. De trenger dermed ikke en egen app for å printe ut f. eks. et dokument.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anbefaling til skriver for å skrive ut direkte fra iphone? Ser at HP har noen, men har egentlig lyst på Canon skriver. Men er det da slik at man trenger en egen app for å skrive ut?

Se her. :)

Takk, men hvis jeg forstår dette riktig så er du avhengig av deres app for å skrive ut. Står at for å for eksempel skive ut fra en nettside så må du ta et bilde av skjermen. ?? Hva hvis man ønsker å skrive ut et dokument, filvedlegg i mail eller lignende??

 

Det ser ut til at alle nye Canon printere (MG5350, MG6250 og MG8250) skal støtte AirPrint. De trenger dermed ikke en egen app for å printe ut f. eks. et dokument.

Det høres veldig bra ut. Takk :)

Lenke til kommentar

Kan man bruke felles standarden "Pictbridge" for å printe ut bilder og dokumenter trådløst fra iPhone4 til printere som støtter dette, eller må jeg kjøpe nye printere som støtter også "Airprint"?

 

Har tidligere fortalt om mitt problem med at man hele tiden får opp en error som man bare kan klikke bort å at høytaleren da ikke fungerer til musikk etc, men funker med headset.

 

- Nå er denne feilmeldingen borte, men nå fungerer ikke høytaleren i det hele tatt, selv ikke ringelyden! (iphone 4)

 

Halp!

Du har vel kanskje valgt at alt skal gå via hodesettet som er et nytt valg i iOS5.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jay,

 

Iphone-ordren min sier nå: "Klargjøres for sending"! :D

 

Da er det kanskje håp om å motta den før den estimerte datoen (7-14 nov)...

OMG!!! jeg har 4-11 nov og min er enda ikke klargjort for"sending"

EDIT: YEY!! nå fikk min og den "statusen"

Endret av 19-90fire
Lenke til kommentar

Du må ha AirPrint, ikke PictBridge, Theo343.

Så det er ingen mulighet til å benytte seg av PictBridge med iP4?

 

Min har forandret seg fra "Behandler varer" til "Klargjøres for sending" (Leveres 04 Nov, 2011 - 11 Nov) 64GB Hvit

Gi beskjed når den har endret seg fra "mottatt" til "Under behandling" og "til pakking" og deretter "sendt". Det er viktig for oss å ha denne oversikten.

 

Forøvrig gjerne også en oppdatering av pakkesporing 2-3 ganger daglig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...