Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det anbefalt å ha magnetstripe kort så tett på en mobiltelefon?

Magnetstripene skal vel fjernes helt om ikke lenge uansett?

 

Ser ikke helt dum ut den lommebok/iPhone-casen der, men jeg tror ikke jeg klarer å kvitte meg med Victorinox lommeboken min :(. Skulle gjerne sett en versjon i svart lær også.

Lenke til kommentar

Bookbook casen var kjempefin. Men har litt på følelsen av at den blir ganske feit i lomma + at jeg kan se enkelte problemer ved akkurat dette konseptet :

 

m9KFY.jpg

 

Tenker da spesielt på hvor eksponert kortene er, men også at pengelommen havner opp-ned. Men dette er også en person som liker å snakke i telefonen med venstre hånd, noe som er helt unaturlig for meg.

 

Ut over det syns jeg det er litt synd at det ikke er hull til kameraet, så telefonen må ut av "sitt gode skinn" for å taes bilder med. Alt i alt blir ikke dette en fulltreffer for meg, men hvis man ser etter muligheter for å slå sammen telefon og lommebok har jeg ikke sett mange andre som virker bedre.

 

En annen ting er at dette er total jackpot for en tyv. Iphone + alle korta og pengene.

Det var dette med å ha alle egga i samme kurven da ;)

Lenke til kommentar

Jepp, men jeg tenker det at telefonen tåler mye ved å være inni noe såpass kompakt. Skjermen er også bedre beskyttet, da jeg klarte å ødelegge min 3GS ved å skjermen vendt utover i lommen. Skulle løfte noe, hvilte det på låret, og deretter gikk glasset på skjermen i tusen knas.

 

Og så spørs det litt hvor smart det ser ut å gå rundt og snakke med lommeboka. :!:

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det anbefalt å ha magnetstripe kort så tett på en mobiltelefon?

Jeg drepte min andel av minibank kort for noen år siden, så mange at banken nesten begynte å ta betalt for kortene! :tease:

Årsaken var vist nok at mobilen lå i samme lomme som bankkortet.

(dette var dog før chip ble aktivt brukt i butikker).

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevda at mobilen "lagger" når man spille spill på iPhone 4s?

Jeg spiller cut the rope og plutselig begynner det og lagge, så spillet blir nesten ubrukelig. Jeg spilte det i går, uten lagg, men i dag skjer det innemellom :/

Kan dette være problemer med min mobil eller spillet? noen andre som har opplevd det?

 

Håper noen kan svare

 

:)

D02

Lenke til kommentar

Da var ifånen sendt fra Telenor. Woopwoop!

Skjønner jeg burde bestillt hos Telenor. Tar vel et par uker før jeg får min forhåndsbestillte fra Netcom ...

Telenor hadde et fint køsystem. Registrerte meg i listen 20 minutter etter at jeg hadde fått mailen om at forhåndsregistrering var mulig. Så det er sikkert ikke alle som får nå med en gang, jeg var nesten helt først i køen (som etterhvert ble lang).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...