Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden i dag har det stått at Apple "behandler varer" hos meg. Noen som har handlet hos dem før og vet hvor lang tid det da går før de sender?

 

Og hvor er det de egentlig sender varene fra 28. oktober? Oslo? I så fall kan jeg ikke forstå at det skal ta opptil mer enn to uker etter release å få telefonen. Eller sender de fra Europa/USA eller noe i den dur?

Lenke til kommentar

«Behandler varer» betyr i denne sammenhengen absolutt ingenting utover at bestillingen er hakket inn i alle systemer. Min har hatt denne statusen siden like etter bestilling.

 

Telefonen kan enten komme på døren med et budfirma eller bli levert som pakke av Posten, dette avhenger av hvor i landet man bor. Har man mulighet til det kan levering på jobb være et greit alternativ.

 

Vi vet ikke når de kommer til å sende ut telefoner, ser ikke bort ifra at det hadde skjedd i dag om de hadde rikelig med tilgjengelige enheter, men det er nå stort sett utsolgt i de fleste land der telefonen selges. Ingen kan gi noe bedre estimat enn det som ligger på Apples nettsider; normalt er disse pessimistiske, men i lanseringstider med begrenset antall produkter og enorm etterspørsel er det uforutsigbart. Sendes sannsynligvis fra Nederland.

Lenke til kommentar

Tenkte og møte opp uttenfor en butikk i morgen for og prøve og sikre meg et eksemplar. Men er det sånn at jeg må ha med en voksen for og skrive kontrakten? er 17, og ingen av foreldrene mine har anledning til og være der da. Er sikkert forskjellig fra butikk til butikk, men hvis jeg trenger en voksen for og skrive under, vil jeg da kunne komme på morgen og få en telefon holdt av til en av mine foresatte kommer og skriver under?

 

:)

D02

Lenke til kommentar

Siden i dag har det stått at Apple "behandler varer" hos meg. Noen som har handlet hos dem før og vet hvor lang tid det da går før de sender?

 

Og hvor er det de egentlig sender varene fra 28. oktober? Oslo? I så fall kan jeg ikke forstå at det skal ta opptil mer enn to uker etter release å få telefonen. Eller sender de fra Europa/USA eller noe i den dur?

6 dagen min med den statusen

Lenke til kommentar

Finnes det noen App til iPhone som dukker opp i varslingssenteret som gir mulighet til å kjapt slå av Wi-Fi, Bluetooth og andre nyttige finesser? Akkurat sånn som alle bruker på Android.

 

Er veldig keen på noe sånt, så den personen som lager den Appen kan jeg tenke meg tjener noen kroner!

Apple kommer nok ikke til å tillate andre å lage widgets før i iOS 6 dessverre(spør du meg om hva jeg tror). Er det viktig for deg så jailbreak telefonen. Den blir en del tregere og spiser mer batteri siden Apple ikke får kontrollert det. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best av de to. Jailbroken eller ikke, dilemma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...