Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iphone 4 og 4S benytter seg av micro sim, så nei.

 

Så sant du ikke tør å ta risken å klippe det til selv.

 

Edit: Men skal vel være gratis å få det fra operatørene. Jeg fikk ihvertfall mitt gratis fra telenor når jeg kjøpte iphone 4 fra apple.no

Klippet til det gamle SIM-kortet til fruen før helgen, gjort på 2 min og enkelt som bare det :-)

Jeg også, ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

 

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Lenke til kommentar

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

 

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat

Lenke til kommentar

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

 

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat

Der står det norsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...