Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Tror de fucka opp noe med leveringssystemet da de oppgraderte designet. Så det var mye svensk i menyene rett etter oppgraderingen, så skulle ikke forundre meg om de copy pastet noe de ikke burde.

 

Normalt, for meg som bor i sentrum av en by, foregår en Dustin-ordre slik:

Dag 1: bestille. Dag 2 grytidlig: innlevert oslo. Dag 2 formiddag: transport mellom terminaler. Dag 2 ca 15:30: ankommer postkontoret med dagens siste runde dit.

 

Sist jeg bestilte, som var da de oppgraderte:

Bestilte etter "stengetid" fredag. Pakken innlevert oslo først formiddagen tirsdag, altså en dag + 6-7 timer senere enn normalt. Pakken brukte i tillegg lenger tid opp hit, ble registrert lokale terminalen to ganger, hadde hentekode som var hele sporingsnummeret, fikk ikke SMS (selv om jeg er satt opp på det) men snarere lapp i posten dagen etter. En pakke jeg regnet med skulle være fremme mandag 15:30 kom torsdag 15:30.

 

I tillegg viste ordreinfoen feil lagerstatusinfo etter siden var oppe igjen, og jeg sendte en mail jeg aldri fikk svar på. Da jeg purret på den flere dager senere fikk jeg raskt svar som overhodet ikke kommenterte på hvor den første eposten ble av.

 

Sammenliknet forøvrig pakkelappene fra Dustin før og etter omgjøringen, og det var noen forskjeller. Hvorvidt det var det som var skyld i forsinkelser og rot med hentekode og SMS eller om det var posten vet jeg ikke, men når jeg ser andre kommentere på rariteter med forsendelser etter det nye designet ble implementert så holder jeg en knapp på at de gjore noe i bakgrunnen som ikke funker helt slik de håpet.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Sendte mail om en ordre som har stått urørt i flere dager.

Fikk aldri svar på mail, så jeg ringte. Fikk til svar at det var noe feil med betalingssystemet deres den dagen jeg bestilte, men at de hadde registrert betalingen så nå skal de sende pakken min på mandag.

Så får vi se hvor lang tid dette tar. Ganske useriøst av en av nordens største nettsjapper må jeg si.

Helt tydelig at noen ikke har kvalitetssikret det nye systemet deres skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...