Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble så jeg ringte og kansellerte min ordre. Bestilte søndagskveld, og når den på en torsdags ettermiddag fortsatt ikke var sendt ut så ble det komplett og pick up point istedenfor. Det ble 300kr dyrere, men måtte ha varene til helga, så da hadde jeg ikke mye valg.

Var lagervare forresten, så hvis dustin skal følge sin egen lovnad så burde pakken min ha vært sendt mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Har fått nok av dustin nå, de holder så alldeles ikke den lovnaden sin der de hevder at lagervarer går ut samme dag om bestilt før 15:30.

 

De svarer ikke på mail og sender ikke ut varer som bestilles. Styr unna.

Merkelig, har alltid hatt god erfaring med dem...

 

 

De pleide å være gode, men ser ut til at alt gikk til h****** da de gjorde om nettsiden(/systemet) for noen uker siden

Lenke til kommentar

 

 

Har fått nok av dustin nå, de holder så alldeles ikke den lovnaden sin der de hevder at lagervarer går ut samme dag om bestilt før 15:30.

 

De svarer ikke på mail og sender ikke ut varer som bestilles. Styr unna.

Merkelig, har alltid hatt god erfaring med dem...

 

 

De pleide å være gode, men ser ut til at alt gikk til h****** da de gjorde om nettsiden(/systemet) for noen uker siden

 

Ja, det virker som de sliter med det nye systemet. Min forrige bestilling tok nesten to dager før den ble sendt. Så fort den forlot Dustin så gikk det fort, så de må slite med å ekspedere ordre for tiden.

Historikken har også forsvunnet, jeg finner kun mine ordre fra 2014.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ja, husker tilbake til da butikken åpnet - gratis porto til studenter, automatisk studentprisjustering som ga fantastiske tilbud, lynrask kundeservice som til og med drev på forumet her.

 

Det funket jo for å få butikken på kartet, men så ble de tingene borte en etter en. Enten var de for entusiatiske, eller så var det en planlagt strategi for å få inntog, og så over og ut.

 

Nå med de problemene etter omgjøringen er det egentlig ingenting å hente på Dustin lenger for min del.

 

R.I.P

Lenke til kommentar

Du finner flere hvis du faktisk justerer på kalenderen, fant nu alle mine på den måten.

Alt er bare blitt dårlig med dustinhome, kundeservice, webiden, alt rett og slett, venter bare når de annonserer konkurs.

Da jeg prøvde det for noen uker siden, så fikk jeg ikke opp noen ting. Fint hvis det er fikset.

 

Helt enig med dere, bare gått nedover med dem. Håper de tar seg sammen, for jeg liker at de fører andre merker/produkter enn de andre norske webshoppene, som ofte bruker samme leverandører.

Lenke til kommentar

Du finner flere hvis du faktisk justerer på kalenderen, fant nu alle mine på den måten.

Alt er bare blitt dårlig med dustinhome, kundeservice, webiden, alt rett og slett, venter bare når de annonserer konkurs.

Annonsere konkurs tviler jeg på at kommer til å skje, mtp hvor store de er :p

 

Synd at det har blitt sånn...

Lenke til kommentar

Jeg reklamerte på en PSU som var 3-4 år, det tok fryktelig lang tid, med gjentatte purringer på tlf. Fikk til slutt ett nytt produkt da PSU'en ble erklært død. Det tok 2 dager fra returen var behandlet til produktet ble sendt. Og den tiden inkluderer det at jeg måtte godkjenne at jeg ville ha ett tilsvarende produkt som det gamle (betydelig bedre faktisk). Så det var jeg meget fornøyd med. Dog, de skal ha for å betale frakt begge veier, men det er de kanskje påkrevd å gjøre? Fikk også emballasje, siden jeg ikke hadde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...