Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

"Kampanje med Spillet ”Batman Archam City” på kjøpet! (Kommer som kupong for nedlasting) Spillet kan lastes ned fra november og framover (har blitt forsinket)". Denne kupongen er det umulig for meg som kunde og vite om de har på lager med mindre man faktisk ringer dem og spørr!

Derfor syntes jeg det er dårlig av dem og la folk bestille vis dem må vente 1 uke ekstra pga noe så lite.

 

Men ja, har bedt dem snilt om og sende kun skjermkortet og bare glemme spillet :)

 

Da stiller ting seg en smule annerledes ja :p Da tar jeg det som en selvfølge at de sender ut kortet snøggast råd, noe jeg er rimelig sikker på at de gjør :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

La inn en ordre på bl.a 1 stk ONKYO TX-NR609 forsterker i helgen for 4300, og ventet på en ekstra ting som skulle komme inn på ordren i dag før pakken skulle bli sendt. Så ser jeg i går at prisen har gått ned til 3700 i stedet, og sender en mail for å se om jeg får den nye prisen i stedet. Morgenen etter fikk jeg svaret, det går helt fint.

 

Bra kundeservice :)

Lenke til kommentar

La inn en ordre på bl.a 1 stk ONKYO TX-NR609 forsterker i helgen for 4300, og ventet på en ekstra ting som skulle komme inn på ordren i dag før pakken skulle bli sendt. Så ser jeg i går at prisen har gått ned til 3700 i stedet, og sender en mail for å se om jeg får den nye prisen i stedet. Morgenen etter fikk jeg svaret, det går helt fint.

 

Bra kundeservice :)

Hvis ikke kunne du jo bare kansellert ordren og bestilt på ny :)

Lenke til kommentar

La inn en ordre på bl.a 1 stk ONKYO TX-NR609 forsterker i helgen for 4300, og ventet på en ekstra ting som skulle komme inn på ordren i dag før pakken skulle bli sendt. Så ser jeg i går at prisen har gått ned til 3700 i stedet, og sender en mail for å se om jeg får den nye prisen i stedet. Morgenen etter fikk jeg svaret, det går helt fint.

 

Bra kundeservice :)

Hvis ikke kunne du jo bare kansellert ordren og bestilt på ny :)

 

Ordren var betalt allerede. Men selvsagt, det er jo angrefrist når man bestiller på nettet. Så dustin gjør det uansett enklere for seg selv ;) De 600 kronene får jeg tilbakeført.

Lenke til kommentar

Fant ikke noe spesielt med informasjon på nettsidene om angrerett. Hvordan er det med fraktseddel og returfrakt hvis man skal returnere noe på angrerett til Dustin?

 

- Mortis

 

Dei skriv det ikkje offisielt, men normal praksis er (har i alle fall vore) at du får tilsendt fraktseddel. I følgje Dustin sjølv kostar dette mindre enn meirarbeidet pga. feilutfyllingar av kunde, difor gjer dei det på denne måten. Gjer som dei ber om, skriv e-post til kundeservice for å melde returen, og sjå kva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg på hva som skjer. Bestilte Batman: Arkham City tidligere i uka og betalte online med visakortet. I går var pakken på Hamar og i dag fikk jeg hentelapp. Jeg stikker ned på senteret og dama i skranken gir meg beskjed om at den er sendt tilbake til Oslo pga "fakturagrunnlag". Hva faen tenker jeg, betalte jeg ikke den da? Sjekker nettbanken og joda, den ble betalt 20.10.2011.

 

Seriøst, det her er jævlig bittert. Prøver å ringe Dustinhome, (er vel ikke oppe i dag uansett, men lov å prøve) og der får jeg ikke summetone eller noe før jeg mister forbindelse.

Noen som har opplevd noe lignende før? Å få hentelapp men så er pakken sendt motsatt vei?

Lenke til kommentar

Dustin dekker returfrakt, sålenge man får tilsendt returlapp fra de, har jeg funnet ut.

Du har heller ikke lager i Oslo, men i Stockholm, etter hva jeg har greid å snappe opp, derfor må pakka sendes fra Oslo til Stockholm.

Det var likt som da SHG hadde norsk avdeling, de hadde postadresse "Postens Godssenter", men alle pakkene ble sendt fra Danmark.

 

- Mortis

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har selv hatt positiv erfaring tidligere men etter en RMA sak der jeg hovedkortet var DOA og saken ikke løste seg selv etter flere times med telefon og epost gav jeg opp på saken. Fekk hovedkortet tilbake idag (halvt år siden jeg hadde saken) og var mildt sagt skuffet.

 

 

 

post-142830-0-71028700-1324296248_thumb.jpg

 

 

 

Det kan nå ikke være i rette tanken når det sende tilbake produktet slik? Mangler alle delene + CPU var montert på hovedkortet uten noe som helst beskyttelse.... Hvor er delene og beskyttelse blitt av? Herregud....

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Eg vil tru dei ventar på at du skal ta kontakt. ;)

 

Om det er relevant fekk eg ein ekstern harddisk som hadde ein laus del inni kabinettet (ikkje synleg, men høyrde rasling om eg rørte på den). Fekk beskjed om å levere skademelding til posten, gjorde det og sendte kopi av skademeldingsskjemaet til Dustin, og dei sendte ein ny harddisk umiddelbart og handterte skadesaka med Posten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har sendt en mail til Dustin for å spørre om dette, er litt usikker på om det er en disk kjøpt fra Dustin eller NetShop.

 

- Mortis

Harddisker blir vel registrert med serienummer når du kjøper den (tror i hvertfall det er slik hos DustinHome) (sjekk kjøpshistorikken mot serienummeret på HDD'en)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...