Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor koster nesten alle kabler, uansett lengde, 49 kr nå? Gir ingen mening at en 5 meter usb kabel skal koste like mye som en på 1 meter.

 

Nå er det vel ikke direkte kostnaden av hva usb kabelen kostet å lage du betaler for. Men importkostnader, lagerkostnader, lønninger osv osv. Og da vil det ikke koste nevneverdig forskjell i de forskjellige kablene.

 

Jeg har forsåvidt studentkonto og der er kablene nesten halvparten så dyre, mange koster ikke mer enn rundt 20 kr. Og der er det forskjell på pris pålengde også

Endret av xaco
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er litt som Kiwi-slagordet, ei krone her og ei krone der, men du vert ikkje rik av det du sparar. På enkelte varer som kablar og småtteri kan det vere ein vesentleg rabatt (prosentvis), men på andre varer er det ikkje mange prosent å snakke om. Med studentkonto får du gratis frakt på ordre med vareverdi over 2000 kr., så det kan jo utgjere litt om du handlar lite og ofte.

Lenke til kommentar

Aha, takk for svar! Pleier det å være noen bra rabatter på PC-komponenter? Skal bygge meg en PC om ikke så lenge.

 

Tenkte å få søstra mi som studerer ved BH til å registrere seg, men hun hadde visst ikke universitets/høgskole-epost. Hun hevder hun bare bruker vanlig Hotmail gjennom fronter, og det står på dustinhome.no at det ikke går an å bruke hotmail, gmail osv. Er det bare visse universiteter/høgskoler studenttilbudet gjelder for?

Endret av Madr1dista
Lenke til kommentar

Dustin brukar student-epostadresser fordi dei kan vere rimeleg sikre på at om du har ein konto på domenet til studiestaden er du òg student der. Om studiestaden ikkje tilbyr ein e-postkonto (dei er ikkje pålagt å gjere det, men det er svært vanleg i høgare utdanning) kan du jo ta kontakt med Dustin og spørje om dei kan tenke seg å registrere deg som student, og kva dei krev som prov.

 

Studentkonto er ikkje reservert for eit avgrensa utval av universitet og høgskular, men om studiestaden ikkje gjev studentane nokon enkel måte å vise at dei tilhøyrer studiestaden er vel ikkje det Dustin sitt problem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har sluttet å anbefale dustin til venner og kjente, etter et par opplevelser med kundeservicen dems som er under enhver standard, spesielt fra et firma som markedsførte seg veldig på god service.

 

Det er under ethvert lavmål å tilbakedatere garantivarighet på et allerede solgt produkt, for så å avvise retur, på tross av at produktet enda er innenfor garanti fra produsent.

 

Dette er en pågående sak, så vi får se hvordan de løser dette etter at jeg smalt lovverket i ansiktet på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...