Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt at det kjem konkuranse som kan kjempe mot dei store nettbutikane som komplett i norge. Litt spendt på kundeservice, frakt osv men ser ut som dustin er ein seriøs bedrift som vill inn på det norske markedet.

 

Likte netsiden, oversiktleg osv. Men synest nettsiden kan forbedre seg med oversikt over tilbud, sjølvsagt står det på framsiden men den knappen som står "Flere tilbud" var nesten gjømt i høgre spalten. Tilleg ser eg at Dustin har fleire kampanjer som ikkje blir vist på framsiden.

 

No er den offisielt opent synest det er svakt av prisguide hardware ikkje lagt til Dustin men det kjem nokk.

 

Ein ekstra ++ i boken til nettbutiken er under "Garanti og returhåndtering" der at dei har "Pixelpolicies TFT-skjermer" og link til produsentane sin garanti.

 

Kjem ein bestiling snart fårhåpentlig vis når lønning kjem :w00t:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Såg nettopp det samme når jeg leste gjennom posten for 2nd gang med at han har skrevet Dutsin

 

Var ein del produkte som var litt "gamle" men det kjem sikkert mye nytt. Veldig lyst og ta bestiling på DELL U2410 ULTRASHARP 24 som er "mye" billigere en via Direkte produsenten "Dell"

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet ble utstedt for adressen til et annet webområde.

 

Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren.

Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet.

 

Skulle gå til handlevognen og fikk denne meldingen på skjermen min..

Bug?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...