Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Skulle til å legge inn en bestilling hos Dustin da jeg la merke ti at det blir lagt til 800,- til prisen hvis varen må fraktes på pall. Jeg bestiller en 24" skjerm og et tastatur. Og siden jeg er så paranoid er jeg jeg litt redd for at det havner på pall (har aldri bestilt skjermer før på nett). Blir det sendt på pall?

"For gods som leveres på pall (plasma-TV, LCD-TV etc.) debiteres 799 kr."

 

Så nei, den blir ikke sent på pall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle til å legge inn en bestilling hos Dustin da jeg la merke ti at det blir lagt til 800,- til prisen hvis varen må fraktes på pall. Jeg bestiller en 24" skjerm og et tastatur. Og siden jeg er så paranoid er jeg jeg litt redd for at det havner på pall (har aldri bestilt skjermer før på nett). Blir det sendt på pall?

"For gods som leveres på pall (plasma-TV, LCD-TV etc.) debiteres 799 kr."

 

Så nei, den blir ikke sent på pall.

 

Stemmer, dog pakka mi kom på pall! Det var 29 kg, men betalte ikke mere enn 99,-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig imponert over kundeservicen til Dustin. Kjempehyggelige mennesker med mye kunnskap. Og de svarer raskt! Kontaktet de på facebook den andre dagen, og da tok det 10 min før jeg fikk svar. Har også kontaktet på mail, og da tok det heller ikke lang tid. Til sammenlikning brukte MPX 4 dager på å svare på mail.

Når Dustin i tillegg har studentrabatt og gratis frakt på kjøp over 2000, er det ikke rart det er favorittbutikken min :D

Lenke til kommentar

Kan noen med studenkonto sjekke om denne: http://www.dustinhome.no/product/5010638172/asus-zenbook-ux32vd-ci7-1-9-4gb-500-24-ssd-gt620m-13-3-w7hp/ koster 8449 kr med studentkonto og eller om det er rabatt å hente? Har ikke fått epost til UIO enda så må vite om jeg må vente til det evt om det er studentrabatt på den.

 

Jeg bestilte en nå, og fikk ordrebekreftelse, men det sto at Klarna ikke godkjene kreditten, før det forsvant!? Hva skal jeg tolke av det, har som sagt ordrebekreftelsen!? Fikk bestille i mors navn og persnr så inntekt skal være godt over grensen og igen bet. anmerkninger.

 

Noen som vet om det er mulig å få kontakt med kundeservice gjennom noen kanaler på en søndag? Er avhengig av å kunne få denne sendt med første sending på mandag, ellers er jeg nødt til å kjøpe den i butikk hos Digital Impuls.

 

Håper noen kan gi meg et svar! :)

Lenke til kommentar

8449 for meg hr nå, mn ser du ha bestilt allerede.

 

Jeg fikk heller ikke godkjent fra Klarna. Kanskje ikke så rart som student (dog med deltids- og sommerjobb), men har ikke hatt noe problem med å få kreditt andr steder, og har ingen betalingsanmerkninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har bestilt en laptop fra Dustin, får jeg sms eller noe når den er klar til henting? Jeg tracker sendingen via pannordic.no, og der står det følgende:

 

EDI Created 2012-08-06 17:36 Status OK, Registered

Sorted at terminal NO-0024 Oslo 2012-08-07 07:17 Status OK, Scanned

Arrived at delivery depot NO-5020 Bergen 2012-08-08 09:18 Status OK, Scanned

Arrived at delivery depot NO-5020 Bergen 2012-08-08 11:38 Status OK, Scanned

 

Er denne klar til henting?

Lenke til kommentar

Har bare erfaring med Dustin når jeg handler som bedrift (får levert på døren), men jeg opplever at pannordic sin sporing ikke alltid er like oppdatert som på bring/posten. Prøver du sporingsnummeret der, får du opp at den er klar til henting, og hentelapp dersom den er fremme.

Lenke til kommentar

Det kan stemme ganske bra ja.

 

Kortselskapene gir ikke butikken anledning til å endre summen du har godkjent i ettertid.

Om leveringstiden har endret seg etter at du bestilte kan du sikkert høre med dem om de kan være snille å splitte ordren, men det er i utgangspunktet du som kunde som må ta hensyn til leveringstid når du bestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...