Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor MÅ folk ta ut kortet etter å ha tastet feil pin? Dere vet at man kan taste riktig pin på nytt UTEN å ta ut kortet?! Det står tross alt "feil pin, prøv igjen" Neida, avbryt hele salget så vi må søke kjøring og aaaallllt ekstra en gang til

Forsåvidt enig, men det må jo også være en dårlig kortterminalløsning dere har. De gangene jeg har måttet dratt ut kortet, fordi jeg ikke har dekning, har det vært ganske enkelt å bare dra ut bankkortet og sette inn kredittkortet. De som jobber i kassen må vel kanskje trykke på en knapp eller to, men mitt inntrykk er at det går veldig kjapt. Er stort sett Kiwi det har skjedd i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ folk ta ut kortet etter å ha tastet feil pin? Dere vet at man kan taste riktig pin på nytt UTEN å ta ut kortet?! Det står tross alt "feil pin, prøv igjen" Neida, avbryt hele salget så vi må søke kjøring og aaaallllt ekstra en gang til

Var vitne til en som dro ut kortet hele tre ganger mens det stod vennligst vent. Klarte tydeligvis ikke vente mer enn et tiendedels sekund. Til slutt måtte kasserer tre fysisk til. Snakket ikke norsk heller.

 

Utrolig mange som ikke kan et bær av norsk på tross av å ha vært stamkunder i lang tid. Begynner å lure hva som er årsaken til det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har nok brent meg ofte på at jeg venter på at skjermbildet skifter til "godkjent", så når jeg ser bildet skifter drar jeg ut kortet.

Dette går somregel bra, men av og til har terminalene et skifte til en annen skjerm i mellom før "godkjent"

Lenke til kommentar

Utrolig mange som ikke kan et bær av norsk på tross av å ha vært stamkunder i lang tid. Begynner å lure hva som er årsaken til det.

Det er vanskelig å lære seg, og tar lang tid.

 

Jeg har selv emigrert til et land hvor jeg ikke kan språket. Har bare lært meg et fåtalls ord og et par fraser etter ett år her. Holder meg til engelsk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...