Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

På  Elkjøp har ihvertfall jeg bare fått god behandling uten noen om og men.

 

Vel, kanskje utenom den gangen jeg skulle kjøpe Cod, "Du må være over 18 år for å kjøpe det" sa han ansatte når jeg spurte hvor jeg fant spillet.

Jeg var vel ihvertfall 22 år da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja de er kanskje serviceinnstilte, selgerne ihvertfall. Men de mange av de har virkelig ikke peiling på produktene de selger. Flere ganger har jeg måttet rette på de, eller tom sagt at "nå juger du". Sist skulle jeg kjøpe en kabel til en fax (ja jeg vet) som jo bruker vanlig telefonkabel, selger insisterer på at jeg skal ha en nettverkskabel. Sier nei, jeg skal ha en vanlig telefonkabel, slik som du kobler til en hustelefon. Nope, jeg skulle ha nettverkskabel! Endte med at jeg måtte finne den selv og vise han forskjellen..

 

Skal man handle der er det veldig lurt å gjøre litt research først, og vite akkurat hva du skal ha. For de juger deg rett opp i trynet for å heller selge deg varer de har mer avanse og provisjon på. Eksempel her er sjefen skulle på elkjøp og kjøpe laptop til meg, hadde sendt med han klare instrukser om hva jeg skulle ha. Kommer tilbake med en som han har blitt fortalt er "MYE bedre" Men nei, ble ny tur på elkjøp den dagen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På  Elkjøp har ihvertfall jeg bare fått god behandling uten noen om og men.

 

Vel, kanskje utenom den gangen jeg skulle kjøpe Cod, "Du må være over 18 år for å kjøpe det" sa han ansatte når jeg spurte hvor jeg fant spillet.

Jeg var vel ihvertfall 22 år da.

Jeg trudde du skulle kjøpe torsk, helt til jeg leste "spillet".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sitter å leser gjennom postene her, og må si jeg kommer over noe gullkorn her og der.

Fantastisk tråd  :D  Bare synd at starten av sommerferien har gått til å lese gjennom litt over 100 sider med gamle poster  :roll:  :blush:

 

Back on topic.

Flytta i leilighet og fikk internett gjennom Telenor. Etter 3 måneder ringte jeg dem i forbindelse med en liten support sak, ikke noe store greier. Men som student og en som er litt gjerrig på pengebruken tok jeg sjansen på slutten og spurte "dere har vel ikke noe studentrabatt eller lignende jeg kunne fått?" i et lite håp om å spare noe penger.

Joda, det skulle gå sa damen i andre enden. Hun trykket på maskinen i noen minutter før hun sa "jo, du kan få 100kr i rabatt de neste 3 månedene". Jeg som ikke egentlig hadde forventet å fått noe sa tusen takk så meget og takket for samtalen. Godt førnøyd  :thumbup:

Så en måned frem i tid får jeg neste faktura fra Telenor. Men beløpet var litt høyere enn jeg hadde trodd det skulle være, så jeg ringer opp igjen å spør om beløpet er riktig.

"Jo, beløpet inkluderer internett, ditt +++ datt, men se her ja. Tror jeg fant problemet ditt. Den rabatten du snakket om (nevnte det i starten av samtalen) har slått ut feil vei. Vi har lagt til 100kr på prisen din"  :p

Haha, typisk meg tenker jeg. "Ja hva gjør jeg nå da?" spør jeg.

"Bare betal dette beløpet, så får du det igjen på neste faktura"

 

Hehe, fin den synes jeg. Brydde meg lite når de fikset det så raskt og var så snille og hyggelige, men hadde jeg vært mindre oppmerksom hadde jeg betalt litt mer enn planlagt.

God kundeservice (til slutt)  :thumbup:

Endret av Speider-gutten
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sitter å leser gjennom postene her, og må si jeg kommer over noe gullkorn her og der.

Fantastisk tråd  :D  Bare synd at starten av sommerferien har gått til å lese gjennom litt over 100 sider med gamle poster  :roll:  :blush:

 

Back on topic.

Flytta i leilighet og fikk internett gjennom Telenor. Etter 3 måneder ringte jeg dem i forbindelse med en liten support sak, ikke noe store greier. Men som student og en som er litt gjerrig på pengebruken tok jeg sjansen på slutten og spurte "dere har vel ikke noe studentrabatt eller lignende jeg kunne fått?" i et lite håp om å spare noe penger.

Joda, det skulle gå sa damen i andre enden. Hun trykket på maskinen i noen minutter før hun sa "jo, du kan få 100kr i rabatt de neste 3 månedene". Jeg som ikke egentlig hadde forventet å fått noe sa tusen takk så meget og takket for samtalen. Godt førnøyd  :thumbup:

Så en måned frem i tid får jeg neste faktura fra Telenor. Men beløpet var litt høyere enn jeg hadde trodd det skulle være, så jeg ringer opp igjen å spør om beløpet er riktig.

"Jo, beløpet inkluderer internett, ditt +++ datt, men se her ja. Tror jeg fant problemet ditt. Den rabatten du snakket om (nevnte det i starten av samtalen) har slått ut feil vei. Vi har lagt til 100kr på prisen din"  :p

Haha, typisk meg tenker jeg. "Ja hva gjør jeg nå da?" spør jeg.

"Bare betal dette beløpet, så får du det igjen på neste faktura"

 

Hehe, fin den synes jeg. Brydde meg lite når de fikset det så raskt og var så snille og hyggelige, men hadde jeg vært mindre oppmerksom hadde jeg betalt litt mer enn planlagt.

God kundeservice (til slutt)  :thumbup:

 

Det høres litt ut som den gangen jeg var på Oslo S og skulle kjøpe mat på Burger King, som er ett av flere steder der jeg får noe rabatt på maten. Jeg sa hva jeg skulle ha, pekte på logoen på genseren min og spurte "og så får jeg vel litt rabatt?". Da svarte dama bak kassa at "nei, dere betaler ekstra". Det var heldigvis bare en spøk i mitt tilfelle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Blir stadig forundret over personer som sliter med telefoni som ringer inn med telefonen de sliter med.

"ingen hører hva jeg sier i telefonen, jeg får vel ringe support med akkurat den telefonen" :hrm:

Problemer med telefonen? Ring dette nummeret.

Problemer med internett? Besøk denne nettsiden.

 

Har sett begge to mange, mange ganger.  :p

Endret av Schreiber
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Blir stadig forundret over personer som sliter med telefoni som ringer inn med telefonen de sliter med.

"ingen hører hva jeg sier i telefonen, jeg får vel ringe support med akkurat den telefonen" :hrm:

Problemer med telefonen? Ring dette nummeret.

Problemer med internett? Besøk denne nettsiden.

 

Har sett begge to mange, mange ganger.  :p

 

For problemer med internett så ringer jeg ISP.

Men hvis jeg har problemer med mobilen så bruker jeg web-chat/e-mail.  :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...