Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

...

 

Den har jeg også vært utenfor, både av bussfolk og vanlige folk på toget. Typisk er at blitsen går av når jeg får en melding, så vist jeg holder telefonen i retning dem så tror alle jeg knipser bilder av dem.

Enda bedre var når busssjoføren stoppet bussen og spurte meg, "Vet do hvor vi skal?"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

...

 

Den har jeg også vært utenfor, både av bussfolk og vanlige folk på toget. Typisk er at blitsen går av når jeg får en melding, så vist jeg holder telefonen i retning dem så tror alle jeg knipser bilder av dem.

Enda bedre var når busssjoføren stoppet bussen og spurte meg, "Vet do hvor vi skal?"

 

"Til neste busstopp?"

Lenke til kommentar

Enda bedre var når busssjoføren stoppet bussen og spurte meg, "Vet do hvor vi skal?"

Husker da jeg tok 25-bussen i Oslo fra Lørenskog stasjon for et par år siden. Jeg satt tilfeldigvis helt foran, og ble litt satt ut når bussjåføren plutselig spurte om jeg kunne vise ham veien. Jeg satt rett og slett foran der og ga ham kjøreinstruksjoner hele veien til Furuset, hvor jeg skulle av. Hvordan det gikk etterpå får jeg nok aldri vite.

 

Jeg lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde sendt ham ut på E6en. :p

Endret av Christiαno
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg som hadde mindre ting enn henne forsto ikke helt hvorfor, hadde jeg hatt en full handlevogn hadde jeg jo slept henne forran meg før hun hadde spurt.

 

 

Den måtte jeg lese to ganger før jeg tok

Lenke til kommentar

 

Jeg som hadde mindre ting enn henne forsto ikke helt hvorfor, hadde jeg hatt en full handlevogn hadde jeg jo slept henne forran meg før hun hadde spurt.

 

 

Den måtte jeg lese to ganger før jeg tok

 

Ahhhh.... Grammatikken er ikke på topp... Blanding av bokmål og dialekt går som oftest ikke bra. Men det hadde jo vært morsomt å slept henne forbi meg også da  :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg jobber i en matbutikk som ligger fint til for syklister så vi har noen av dem. Jeg ser stadig (helst på de eldre) at de går med hjelmen på hodet INNE mens de handler, det er litt uforståelig for meg. Er bra du bruker hjelm på sykkelen, men ser ganske dumt å handle med den :wee:

Tja, sitter den på hode blir den jo ikke stjålet, samtidig som man har begge hendene fri. alternativt er jo å legge den fra seg et sted og risikere at noen uærlige sjeler tar den med seg...

Lenke til kommentar

Jeg jobber i en matbutikk som ligger fint til for syklister så vi har noen av dem. Jeg ser stadig (helst på de eldre) at de går med hjelmen på hodet INNE mens de handler, det er litt uforståelig for meg. Er bra du bruker hjelm på sykkelen, men ser ganske dumt å handle med den :wee:

 

For ikke så lenge siden var det en historie her om en butikkmedarbeider som ved et uhell slo en kunde. Det kan være lurt å bruke hjelm mens man handler.

 

 

Man låser sykkelen og kan da låse fast hjelmen i samme slengen..

Det er ikke så lett å låse fast en hjelm. Jeg har en rammelås, og om jeg skal henge hjelmen på den så vil den bli full av skitt. Den eneste måten å låse den på blir igjennom reimene, som tross alt bare kan dras ut.

 

 

Det er vel ingen som gidder å stjele en sykkelhjelm hvis man må la reimene ligge igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...