Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Presterte og kjøre albuen i ansiktet på en unge igår, da han på en eller annen måte hadde klart å rote seg inn bak kassa der jeg sitter (jobber i matbutikk). Tror ellers at denne helgen var den store "ikke-ha-kontroll-på-unga-helgen". Aldri opplevd så mye grinete/hyperaktive unger som klatrer nærmest over hele kassa...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg litt om da jeg var på Wasteland i Bergen (laser arkade) da jeg var 12-13 og spilte med noen kamerater sammen med en annen gjeng unger jeg ikke kjente, men var kanskje 8-9 år gamle. Alle løper rundt i det mørke og røykende lokalet, hvor jeg presterer å måke til en unge med våpenet mitt fordi jeg skal runde et hjørne, og han runder akkurat det samme hjørnet, men er i min brysthøyde.

Ungen begynte å grine, løp ut, og jeg så ham ikke igjen etter kampen da vi skulle sjekke poengene :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skjermbildet ble delt av en av mine facebookvenner's venner (elns) på siden til "Sandens" som er et kjøpesenter i kristiansand.

Kilde: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206632742966991&set=o.120900044631156&type=1

Ut fra den fant jeg;

 

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804142986329789&set=a.136548429755918.33502.100002022842909&type=1

 

 

 

Kan etter litt lesing meddele at her er et MYE å hente for de som liker å lese om horrible forretninger. Bl. a: https://www.facebook.com/pages/Fakta-bak-kleskjeden-LMC-Love-My-Clothing/265036243611056

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg hadde en kunde av utenlandsk opprinnelse som skulle sende et brev fra post i butikk der jeg jobber. Han snakket så vidt noen ord engelsk men jeg fikk med meg at han ikke kunne skrive så jeg måtte sette på adresse for han. Med seg hadde han flere papirer med litt av hvert av forskjellige adresser og jeg skulle vist ta den som passa best, uten at han hadde noe innspill å komme med fordi han viste jo ikke bedre! Da står man fint oppi det, får håpe det ble riktig. 

 

Ellers forbauser jeg meg over alle de som klarer å gjøre ferdig hele runden, men når de kommer til kassa kommer de på at lommeboka ligger på kjøleskapet hjemme. Da må vi lagre salget og spare på varene, og det er ikke sjeldent at kunden ikke kommer tilbake heller. For et opplegg!

Endret av crazylazyboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ folk ta ut kortet etter å ha tastet feil pin? Dere vet at man kan taste riktig pin på nytt UTEN å ta ut kortet?! Det står tross alt "feil pin, prøv igjen" Neida, avbryt hele salget så vi må søke kjøring og aaaallllt ekstra en gang til

^

En av de store irritasjonsmomentene da jeg jobbet i butikk....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvis jeg taster feil pin tar jeg ut kortet, går til en annen butikk, finner varene på nytt der, går til kassen, putter inn kortet, og prøver igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...