Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig.

 

En kunde jeg har hjulpet på jobben.

 

1. Har funnet facebook-kontoen min og sendt en melding.

 

2. Har funnet det norske nummeret mitt og lagt igjen beskjed på svareren.

 

3. Har funnet ut at jeg nå bor i sverige og har funnet det svenske nummeret mitt.

 

4. Ringer og spør om et spørsmål som er besvart i introduksjons-mailen hun fikk. Forøvrig også et spørsmål det tar 5 sekunder å google seg frem til. Om hun skriver spørsmålet akkurat som hun sa det, så er det første søkeresultatet riktig svar.

 

 

Folk... FOLK!

 

Dette er hvorfor jeg NEKTET og oppgi mellom og etternavn til en kunde som skulle skrive inn en formel klage på meg fordi han drev med lovbrudd ved hjelp av våres produkter (han sendte aldri noe klage iallefall), jeg sa det kun var en på min avdeling som hadde fornavnet mitt og ga han et ansatte-nummer han kunne referer til. Men nei, han kranglet på dette i 21 minutter og mine kolleger holdt på å le seg ihjel sammen med sjefen min. Og uansett om jeg plutselig hadde blitt enig med han og oppgitt mitt etternavn så kunne jeg jo bare oppgitt hva som helst når jeg først har puttet inn så mye motstand, han har jo ingen garanti for at jeg ville oppgitt ekte etternavn.

 

Og hvorfor jeg har fjernet mellomnavnet fra signaturen min på jobb, da jeg er den eneste i Norge som heter for og mellomnavnet mitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gjør meg i utganspunktet ingenting, da de fleste bedrifter har vett til å forstå dette. (jobber ikke med privatmarkedet).

 

Uansett er nå kunden sperret fra support-tjenesten da det kommer klart frem av avtalen at de ikke kan kontakte kundebehandler direkte utenom jobbnummer eller mail. Deilig at vi kan gjøre det selv, så lenge vi rettferdiggjør det for nærmeste leder.

 

Jeg har et profesjonellt og nært forhold til kundene minem og møter dem ofte personlig. Derfor er det naturlig at de kjenner navnet mitt. Denne kunden derimot, er relativt fersk og har vist seg å være svært glad i å prate.

Endret av RunRookieRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunder som tråkker over streken er det mange av.

 

Jeg håper virkelig at det er slutt på den praksisen med at selgers TLF nummer følger med på kundens kvittering.

 

Hva med han som kjøper et produkt på en lørdag og sender deg flere sms`er på søndag om at ikke produktet ikke virker? Og når Mandagen kommer så er han på døra som første kunde.

Når han kommer inn så utløser han sin irritasjon ovenfor meg fordi jeg ikke svarte han på sms på søndagen.

 

Jeg tok til motmæle og sa at jeg jobber ikke på søndager.... men før jeg ble ferdig med den setningen, så sa han at det var ikke poenget. Du har solgt meg noe som ikke virker, fiks det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kunder som tråkker over streken er det mange av.

 

Jeg håper virkelig at det er slutt på den praksisen med at selgers TLF nummer følger med på kundens kvittering.

 

Hva med han som kjøper et produkt på en lørdag og sender deg flere sms`er på søndag om at ikke produktet ikke virker? Og når Mandagen kommer så er han på døra som første kunde.

Når han kommer inn så utløser han sin irritasjon ovenfor meg fordi jeg ikke svarte han på sms på søndagen.

 

Jeg tok til motmæle og sa at jeg jobber ikke på søndager.... men før jeg ble ferdig med den setningen, så sa han at det var ikke poenget. Du har solgt meg noe som ikke virker, fiks det!

 

Er det en jobb tlf eller en privat tlf? Hvor jobber du? :S

Lenke til kommentar

 

Kunder som tråkker over streken er det mange av.

 

Jeg håper virkelig at det er slutt på den praksisen med at selgers TLF nummer følger med på kundens kvittering.

 

Hva med han som kjøper et produkt på en lørdag og sender deg flere sms`er på søndag om at ikke produktet ikke virker? Og når Mandagen kommer så er han på døra som første kunde.

Når han kommer inn så utløser han sin irritasjon ovenfor meg fordi jeg ikke svarte han på sms på søndagen.

 

Jeg tok til motmæle og sa at jeg jobber ikke på søndager.... men før jeg ble ferdig med den setningen, så sa han at det var ikke poenget. Du har solgt meg noe som ikke virker, fiks det!

 

Er det en jobb tlf eller en privat tlf? Hvor jobber du? :S

 

Jeg mått oppgi privat nummer på kvitteringen. Det var og så vidt jeg vet er dette fremdeles standard hos den bedriften.

 

Firmaet er Soundgarden. Tidligere kjent som Hi-FI Centeret .

Lenke til kommentar

 

 

Kunder som tråkker over streken er det mange av.

 

Jeg håper virkelig at det er slutt på den praksisen med at selgers TLF nummer følger med på kundens kvittering.

 

Hva med han som kjøper et produkt på en lørdag og sender deg flere sms`er på søndag om at ikke produktet ikke virker? Og når Mandagen kommer så er han på døra som første kunde.

Når han kommer inn så utløser han sin irritasjon ovenfor meg fordi jeg ikke svarte han på sms på søndagen.

 

Jeg tok til motmæle og sa at jeg jobber ikke på søndager.... men før jeg ble ferdig med den setningen, så sa han at det var ikke poenget. Du har solgt meg noe som ikke virker, fiks det!

 

Er det en jobb tlf eller en privat tlf? Hvor jobber du? :S

 

Jeg mått oppgi privat nummer på kvitteringen. Det var og så vidt jeg vet er dette fremdeles standard hos den bedriften.

 

Firmaet er Soundgarden. Tidligere kjent som Hi-FI Centeret .

 

:eek: Det værste jeg har hørt

 

I såfall ville jeg hatt en ekstratelefon som kun var på i arbeidstiden

Endret av Evelen!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du ønsker å være en av de beste selgerne så er det ingenting som heter fritid!

 

Tydeligvis ikke, hvis du må oppgi privat mobilnummer på kvitteringa.

 

Med så mange kjøtthuer som finnes hadde jeg nekta å ha mitt nummer på noen kvittering.

Endret av FiveInline
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...