Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Kjenner meg godt igjen i den, Zzarac. Skulle vært noen i studioet hele tiden - eller så ofte som mulig - som tok seg av slike folk samt hjelpe nykommlingene å trene rett.

 

Bruker selv frivekter så mye det lar seg gjøre (grunnet støtte musklene). Veldig irriterende når du da har en venneflokk som suger til seg alle manualene men så vidt klarer å løfte dem en gang før de slår dem i bakken, med påfølgende skryt hvor flink de var og hvor sliten de er og derfor ikke klarer mer.

 

Proteinshake sutting er en klassiker her og, like morsomt å se dem vær gang jeg kommer i garderoben, der de sitter og sutter på denne shaken og skryter seg selv opp i skyene :p

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er heller ikke særlig behagelig å stå og vente med 70 kg på ryggen fordi de absolutt ikke skal flytte seg før man ber dem om det. Det er enten det, eller sende 70 kg inn i skulderen eller ryggen til jævelen.

 

 

Syns du skal gjøre det neste gang. Da passer de seg sikkert for senere anledning.

Om det er sikring slik at du ikke får stanga over deg støtter jeg denne. Kanskje gjengen lærer noe da =)

Lenke til kommentar

Det var nok du som var idioten her, de som stod spredt rundt i lokalet hadde trekt en kølapp, noe du åpenbart ikke hadde fått med deg, :no:

 

Jeg hadde kølapp, men man kan iverfall stå slik at de som er ferdig å skal ha med seg pakker ut får fri vei. Bare fordi det er et køsystem betyr ikke at man skal stå i veien. Køsystemet er perfeksjonert og mere eller mindre bygd inn i Norsk handle kultur, hvorfor ikke bruke det om det gir mere plass for trafikk.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jeg har alltid kortet klart, men det har hendt jeg snakker i telefonen. Det er ikke noe problem så lnge man følger med og sier ja takk til pose og kvittering. Det er sikkert ikke toppen av høflighet, men det er liksom ikk noe poeng å legge på for å betale i kassen på matbutikken heller. Spesielt ikke hvis jeg har blitt oppringt, og det koster meg å ringe opp igjen den andre parten etterpå. :p

Lenke til kommentar

(...)

Det burde vært 18-årsgrense på treningssenteret.

 

Jeg kan se at du blir irritert, men det blir for dumt at treningsentrene skal bli stengt for alle under 18. Jeg er selv 16, trener aktivt, kommer meg unna apparatene og rydder opp etter bruk. Synd at det finnes noen som skal føre til generalisering.

 

Aldersgrensen kunne vært 16 for min del. Der jeg trener er det ingen aldersgrense, men barn under 15 år må være sammen med en foresatt. Men hvis ansatte ser at ungdommer bare sitter og dasser, bør de få beskjed om å forlate stedet, for de er bare til sjenanse for dem som er der for å trene.

 

I andre enden kunne maks alder for medlemskap være 50 - 55 år. Mye av det jeg sa om ungdommer gjelder også hordene av pensjonister som stormer treningssenteret i 12-tiden hver dag og gjør beslag på hver eneste tredemølle, trappemaskin og. Etter 10 minutter gange på 4 km/t henger de rundt og prater og gjør alt de ellers gjør på eldresenteret, før de setter seg på en benk eller i fødestolen og kreperer videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ei dame med tydelig OCD innom en dag. Hun brukte lang tid på å finne ut hvilken vare hun skulle ha og endte opp med å stable om en pall for å finne akkurat den varen hun ville ha. Hun ryddet da opp etter seg, så det var jo egentlig greit nok det.

Litt værre var det da hun gjerne ville bytte alle myntene til de blankeste jeg hadde, og sedlene til de som var så rette og rene som mulige...

Trodde jeg hadde vært borti det meste, men den var ny for min del.

Endret av multisync
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde ei dame med tydelig OCD innom en dag. Hun brukte lang tid på å finne ut hvilken vare hun skulle ha og endte opp med å stable om en pall for å finne akkurat den varen hun ville ha. Hun ryddet da opp etter seg, så det var jo egentlig greit nok det.

Litt værre var det da hun gjerne ville bytte alle myntene til de blankeste jeg hadde, og sedlene til de som var så rette og rene som mulige...

Trodde jeg hadde vært borti det meste, men den var ny for min del.

 

Stakkars dame...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Var ute en tur på polet i dag, for å handle inn en "nødpressang" :)

 

Da eg var ferdig satte eg meg i bilen og akkurat da eg skulle til å kjøre kommer det et kvinnfolk som ble fristet av parkeringsplassen på siden av meg. Hun stoppet da rett fremfor meg.

 

Hun målte opp parkeringsplassen på langs og på tvers med blikket, mens hun diskuterte noe med mannen i passasjersete. Eg vet jo ikke hva de diskuterte, men fikk følelsen av at hun sa noe alla "eg rygger IKKE inn der!".

 

Det gikk nærmere to minutt før eg høflig gav et lite tut på hornet mens eg tenkte stille for meg selv at de to burde ha byttet plass. Så kjørte de.

 

Hater juleshopping.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...