Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle nedover til faren min for å feire jul der, og tok toget som gikk fra Moelv. Det jeg ikke hadde fått med meg var at de hadde begynt arbeider på togstasjonen sånn at man må gå en lang omvei for å komme til plattform 2, en vei jeg ikke kjente til, så jeg var sikker på at jeg mistet toget mitt. Men neida, en kar fra Jernbaneverket skulle tilfeldigvis over på den andre siden og tilbød meg skyss så jeg rakk toget hjem til jul. Det var veldig snilt :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Til å begynne med tenkte eg at enhver noelunde forståelsesfull kunde hadde smilt av glippen og deretter fortsatt som før, men etter å ha lest hele historien ser eg for meg litt av et oppgjør mellom deg og sjefen.

 

Det er en stund siden så tror ikke det blir noen konsekvenser. Var meget nervøs en stund.

Er jo en helt forferdelig ting å sende en kunde, men er iallefall mye mer forsiktig nå om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde du vært min ansatt og jeg hadde fått vite om sånt hadde ord nummer tre blitt stikkordet her.

 

Nei, det kan ei forsvares. Men var kjapp ute med å sende en "OBS IKKE LES, FEILSENDT" epost og siden jeg ikke hørte noe er det sannsynlig at han slette den uten å lese.

 

Dog, å få fyken for en feilsending er litt ekstremt.

Lenke til kommentar

Tviler på at det, som et enkelttilfelle, er grunn god nok for oppsigelse. Men hadde eg vært sjefen i det tilfellet, og fått vite det der, så hadde det blitt en seriøs samtale om bruk av arbeidstid, bedriftens IT utstyr, forventet oppførsel ovenfor kunder, bedriftsimage og selvdisiplin.

 

Tipper kunden har lest mailen, til tross for mailen du sendte etterpå, og deretter slettet begge to.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg sender alle mailene mine fra gmail.com, og har lagt inn sånn Labs-opplegg som gir meg 10 sekunder å angre på.

Nå har jeg heldigvis ikke hatt behov for å angre på noe, men sender til tider latterlige mengder til bedrifter (i forbindelse med en studentorganisasjon), så det er kjekt å ha muligheten. Uendelig flaut å sende noe slikt til en bedrift.

Lenke til kommentar

Jeg sender alle mailene mine fra gmail.com, og har lagt inn sånn Labs-opplegg som gir meg 10 sekunder å angre på.

Nå har jeg heldigvis ikke hatt behov for å angre på noe, men sender til tider latterlige mengder til bedrifter (i forbindelse med en studentorganisasjon), så det er kjekt å ha muligheten. Uendelig flaut å sende noe slikt til en bedrift.

 

 

Hvordan legger du inn de Labs-greiene du skriver om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...