Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på jobb nå, jobber fortsatt i en bowlinghall. Hadde en bestilling på bursdagsbowling, 15 personer. I dag skulle vi egentlig handlet mat, fat osv., men grunnet begravelse så hadde ikke han som handler mulighet til å gjøre det. Har full hall, bortsatt fra tre baner som var reservert til bursdaen. Folket dukker opp og sier at "hele klassen" kommer, og det er 25... HVA FAEN?! Jeg vet ikke med dere, men jeg syns det er vanlig å si ifra om man blir flere enn man hadde tenkt på sånne reservasjoner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, det hadde vært greit det om det ikke hadde vært for en bestilling for 25 til etter de andre var ferdig med bursdagen. God butikk, ja, men det er vanlig folkeskikk å si ifra om sånne endringer. Hadde det kommet en eller to til, så hadde jeg ikke brydd meg, men 10 til er ganske ekstremt.

 

Det løste seg heldigvis, og de drar hjem happy nå. :)

Lenke til kommentar

Hadde en kunde i dag, som skulle ha et kamera. Vi fant frem til et hun virkelig falt for, og jeg hentet frem kameraet og tilbehør og begynte å slå det inn på kassen. "Nei vent, jeg må bare hente penger" sa hun, og forsvant ut.

 

Jeg har jo jobbet i butikk en del år, så da tok jeg bare og satt alle varene inn på lageret igjen med en gang. Og ganske riktig, vi så ikke mer til henne.

 

Hvorfor kan ikke bare folk si at de må tenke litt mer på det, i stedet for å lyve? Jeg hadde ikke sagt noen sluttsum, så det var ikke det hun reagerte på heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen vennligst minne meg på å aldri gå på et postkontor klokken 1730 midt i Desember igjen?

 

Takk!

 

Aldri gå på et postkontor klokken 1730 midt i desember igjen.

 

Jeg for min del skygger alt som heter kjøpesenter. Kjøper alt på Platekompaniet lille julaften etter kl 19, da er det ingen der unntatt betjening uansett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Lurer på om det finnes sånne mødre som nevnt over her, som går inn på dagligvaren, ser at det er griselang kø, fyller vogna opp med halvparten av det hun skal ha, stiller seg i kø, og får unga til å løpe rundt og hente alt hun mangler.

 

Vet dere hva? Jeg er faktisk 100% sikker på at det finnes folk som har gjort det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Var akkurat på posten og hentet en pakke. Snakk om idioter, istedenfor å stå i en fin rekke slik at alle får plass så står folk spredd ut med akkurat så lite plass i mellom seg at man må dulte seg fram. Virker jo som alle idiotene kommer ut av hiet sitt når det er jul :nei:

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...