Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstod ikke mye av hva du mener med avansert? ;)

 

Har "Avanserte" skrivefeil oppe i topplokket som gjør at jeg rett og slett skriver feil selv om jeg tenker "riktig", noe som er bivirkningene av å ha blitt kirurgisk operert i hjernen 2 ganger og går igjennom kjemioterapi nå ( 6 gangen ) for hjernesvulsten jeg har.

 

Men ser man på original innlegget mitt skrev jeg kun 3 ganger avansert, selv om det er tydelig at du ønsket å hjelpe meg i å påpeke hvor ille det var med 3 ganger til i det redigerte innlegget ditt.

 

Men takker for tilbakemeldingen og skal prøve å ikke gjøre avanserte tabber fremover.

Endret av Malvado
  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg betalte 120kr i frakt fra USA for min EX950 på 1tb og ca 1700kr totalt

	A-Data XPG SX8200 Pro M.2 SSD - 1TB	kr 1 432,00	2	kr 2 864,00
001801	Frakt 0-35kg	kr 0,00	1	kr 0,00
000098	VISA	kr 0,00	1	kr 0,00
Herav mva	kr 572,80
Totalbeløp	kr 2 864,00

5 års reklamasjon  :tease:

 

 

A-Data XPG SX8200 Pro M.2 SSD - 1TB A-Data XPG SX8200 Pro M.2 SSD - 1TB Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har "Avanserte" skrivefeil oppe i topplokket som gjør at jeg rett og slett skriver feil selv om jeg tenker "riktig", noe som er bivirkningene av å ha blitt kirurgisk operert i hjernen 2 ganger og går igjennom kjemioterapi nå ( 6 gangen ) for hjernesvulsten jeg har.

 

Men ser man på original innlegget mitt skrev jeg kun 3 ganger avansert, selv om det er tydelig at du ønsket å hjelpe meg i å påpeke hvor ille det var med 3 ganger til i det redigerte innlegget ditt.

 

Men takker for tilbakemeldingen og skal prøve å ikke gjøre avanserte tabber fremover.

 

Først og fremst, det var ikke vondt ment, men ment som en spøk ift. 

For de som fortsatt ikke forstår, kan man ta denne for Noobs

 

Derav la jeg til ordet "avansert" et par ganger til fordi jeg tror vi alle vet hvordan man kan ha lett for å reptere ord i setninger som ikke nødvendigvis gir mening for andre. Den som aldri "editerer" seg selv på det er på grensen til å lyve ;).

 

Jeg har på ingen måte manglende empati for din sykdomssituasjon. Jeg har selv "god og lang" erfaring med hva sykdom som kan påvirke kongnitiv evne kan gi av "treg tåkehjerne" og annet. Man har gode dager og dårlige dager der.

 

(Som alle ser i mine innlegg redigerer jeg mange ganger av samme årsak, lett dysleksi og kronisk sykdom).

 

Mitt poeng, utover spøken, var enkelt og greit at å kalle noe avansert ikke nødvendigvis gjør det mer forståelig for "noobs".

 

Ellers er min erfaring ift. det du nevner at det er sunt å ha mye selvironi og le litt av seg selv innimellom. Jeg lo ikke av deg, men med deg fordi jeg forstår.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha nei tenkte mer I prisen av 2x 660p 2tb. Er jo begrenset med lanes på z390 og vil ikke risikere at skjermkortet kjører i 8x mode.

 

Har ikke det store lagringsbehovet, men tenkte at 4tb hadde holdt godt.

Du har jo en pci-e x4 port fra NB, som du kan kjøre 2x m.2 i med pci-e x4 adapter. Så har du sikkert plass til 2-3 andre direkte på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Du har jo en pci-e x4 port fra NB, som du kan kjøre 2x m.2 i med pci-e x4 adapter. Så har du sikkert plass til 2-3 andre direkte på hovedkortet.

Skjønte ikke helt hva du mente? Det er ikke koblinger som mangler det er pcie lanes som blir brukt opp. Eller misforstod jeg deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...