Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

For ca et halvt år siden gledet eg meg sykt til MC:LA Skulle komme. Og det e akuratt et slikt type spill som eg liker. Men det frister av en eller annen grund ikke å kjøpe d lengre. :ermm:

hadde dette på lån fra en kompis og det var like skuffende som ventet.

Bilkjøringen er fraværende, du jukker stort sett rundt i en balje uansett hvilken bil man kjører.

Rockstar har antagelig brukt mindre enn 1 minutt på å forbedre kjøringen fra f.eks gta4.

(dette gjelder xbox360)

Vil si meg godt over 347 % uenig med deg. Spillet er genialt, har GOD kjørefølelse og fartsfølelse, kjørefølelsen er på en måte som er både utfordrende og spennende på en gang, og det er lett å styre og gjøre stunts.

Spillet har veldig god grafikk, og hele byen er detaljert. Samme gjelder bilene. Et av årets beste bilspill. Og de fleste anmeldere er enig meg meg der :) (kanskje ikke Gamers anmeldelse, men anmelder har et personlig problem med alt relatert til Rockstar)

 

(dette gjelder også xbox360)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ca et halvt år siden gledet eg meg sykt til MC:LA Skulle komme. Og det e akuratt et slikt type spill som eg liker. Men det frister av en eller annen grund ikke å kjøpe d lengre. :ermm:

hadde dette på lån fra en kompis og det var like skuffende som ventet.

Bilkjøringen er fraværende, du jukker stort sett rundt i en balje uansett hvilken bil man kjører.

Rockstar har antagelig brukt mindre enn 1 minutt på å forbedre kjøringen fra f.eks gta4.

(dette gjelder xbox360)

 

Huh? Bilkjøringen er jo totalt annerledes enn den i GTAIV. I GTAIV kunne man f.eks. ikke akselerere i svingene uten å kjøre av veien. MC:LA er i så måte mye mer arcade. Eneste likheten er at bilene har vekt (i motsetning til f.eks. Burnout Paradise hvor det føles som om man styrer en rakett). Dette gjør også at bilene, avhengig av type, oppfører seg veldig forskjellig også. Hvis du synes en modda lett tuner oppfører seg på samme måte som en umodda tyngre luksusbil, så blir jo det bare latterlig.

 

Som en arcade-racer så er dette spillet superb, og i mine øyne klart best i sjangeren denne generasjonen. Og jeg er ikke en fanboy av serien engang. Dette er mitt første MC spill, og jeg hadde sannsynligvis aldri kjøpt det om ikke Play-Asia hadde $15-tilbudet litt før Jul.

Lenke til kommentar
kajac: bruker du ratt?

jeg har kun testet med contolleren og det var da en tragedie uten like.

 

Prøvde med ratt nå, jeg.

Spillet ble definitivt mye morsommere og bedre med ratt ;)

Men motorsykkel var vanskelig med ratt og pedaler hehe

 

Spesielt godt likte jeg at det rykket i rattet når jeg brukte nos :p

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...