Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan får man stilt over til metrisk visning på speedometer? (x360)

Det går ikke an :(

 

det skulle komme en patch til dette spillet den 12 desember elns, men jeg aner ikke om jeg har den eller ikke? hvor kan jeg gå for og laste ned patch til spill på ps3?

 

Hvis det ha kommet en patch til et spill så kommer det opp en melding når du starter spillet.

Det er kommet en patch som skal gjøre AIen (konkurrentene i spillet) litt mindre vanskelig å konkurrere mot. På Xbox 360 i hvertfall kommer det opp en melding som sier at det er kommet en patch når du starter spillet

 

Er veldig fornøyd med spillet, og det blir bare bedre å bedre.

Har ikke testet detkjempemye, men jeg vil si at dette er det perfekte bilspillet jeg har letet, og ventet, lenge på.

 

Flott blanding mellom realistisk og nfs's " pimp my ride" opplegg.

Er enig i at det er en blanding av (svak) realisme og need for speed. Spør du meg er dette i hvertfall et av de beste bilspillene lansert på lang tid. Har sine bugs som ikke ble patchet i den forrige patchen (textur-feilen), men det går fint an å leve med :) Alt i alt et spill som fortjener mye bedre karakter enn det Gamer.no presterte å gi spillet. Men anmelder har jo tydeligvis et ganske dårlig forhold til Rockstar, så jeg tror hans følelser for selskapet tok overhånd i anmeldelsen :p

 

Uansett, godnyheten som jeg tror jeg har nevnt tidligere er at det kommer en oppdatering til spillet på nyåret, som gir bydelen South Central og nye kjøretøy som SUVer, nye biler og motorsykler, og nye løp. Bydelen vil være gratis, mens kjøretøyene vil koste litt :) Vet enda ikke hvor mye. South Central vil utvide kartet med 1/3 av det allerede eksisterende kartet :)

Lenke til kommentar
Ja det er en utfordring i spillet, gjør man mange tabber så taper man, og sånn bør det være.

Et råd til dere som sliter skikkelig med å vinne: kjøp motorsykkel.... de går sykt fort, har bra handling og klarer seg fint å ta igjen bilene.

 

Takk for forslaget... det var 14 000 jeg ikke får tilbake...

Hehe var den for rask for deg? :!:

Men det er fakta.... bilene har ikke sjans hvis du kjører strøkent med den der.

Lenke til kommentar
Ja det er en utfordring i spillet, gjør man mange tabber så taper man, og sånn bør det være.

Et råd til dere som sliter skikkelig med å vinne: kjøp motorsykkel.... de går sykt fort, har bra handling og klarer seg fint å ta igjen bilene.

 

Takk for forslaget... det var 14 000 jeg ikke får tilbake...

Hehe var den for rask for deg? :!:

Men det er fakta.... bilene har ikke sjans hvis du kjører strøkent med den der.

 

Nei den var ikke særlig rask... og ved for mye svinger (som det ikke er noe av i spillet...) mister man all kontroll og havner somregel inn i noe. (Da fyker man av, og ligger langt etter) :p

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Morsom den, så dog ut som du slet litt med all torquen du fikk når du skulle kjøre fra stakkars Mr. Donut :p

 

Vet ikke om de ble så "ownd" heller, du kjørte tross alt kun fra de på motorveien - prøv med litt mer fancy kjøring neste gang, jeg venter i spenning :)

 

Skulle gjerne laget et slik film selv, men det måtte bli ved å holde mobilkameraet mot TV-en, tror neppe det blir så veldig bra.

Lenke til kommentar
Lagde en video av RX'en der snuten blir eid :thumbup:

 

 

Så flott ut i HD må jeg si!

 

Gleder meg selv til den dagen jeg har nok penger til å kunne bare bruke masse $$$ :new_woot:

Det er ikke direkte HD, oppløsningen jeg bruker er 640x360, pg.a. digital kameraet bare støtter 640x480, men ja det er ikke langt unna HD.

 

... Forresten Iceman, du vet at du kan forandre MP/h til KM/t?

Nei det har jeg ikke visst at det går ann, kan du beskrive hvordan? ;)

Får se om jeg gidder å laste opp flere videoer sennere. :)

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Det er ikke direkte HD, oppløsningen jeg bruker er 640x360, pg.a. digital kameraet bare støtter 640x480, men ja det er ikke langt unna HD.

 

Mente at det så riktig fint ut når man ser den i" high quality" :)

 

Er det forresten noen som får frem regn ofte?

 

Foreløpig har jeg enda ikke fått kjørt i regn... :(

Lenke til kommentar
Trykk på "Start" når som helst, slik at du får opp menyen, og beveg på styrespaken til høyre så kommer fotomodus opp :)

 

 

Når jeg går dit kommer det bare opp photo album, og ikke mulgiheten til å ta kamera, bare å se i albumet. :(

 

Du veit, i LA er det sjeldent regn :p

 

 

Ja, men hadde virkelig håpet på litt mer varierende vær :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...