Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trykk på "Start" når som helst, slik at du får opp menyen, og beveg på styrespaken til høyre så kommer fotomodus opp :)

 

 

Når jeg går dit kommer det bare opp photo album, og ikke mulgiheten til å ta kamera, bare å se i albumet. :(

 

Du veit, i LA er det sjeldent regn :p

 

 

Ja, men hadde virkelig håpet på litt mer varierende vær :roll:

 

Rør på analog-stikkene mens du er i pause-menyen.

Lenke til kommentar
Regnet kommer og går her, dog ganske sjeldent.

 

Hvilken rank har dere nå forresten?

Og favorittbil?

 

Er blitt Hero, maks rank tror jeg.

Driver og kjører rundt i kawasakien og ford cobra concept de jeg liker best

 

 

Er kommet ganske kort jeg da, er nå blitt "driver" og kjører for øyeblikket en Chevrolet 06 cobalt SS. Er ganske fornøyd med både pimpingen og bilen. Kjører også en motorsykkel, men den suger å styre med!

 

Kan du endre tid på den måten også?

Og forresten, Hero er ikke høyeste. er på hero nå, og er like før jeg kommer til neste rank

 

Edit: Skjer jo ingenting når jeg endrer på joystickene i pausemodus

 

 

Usikker på om han mente hvordan man tar bilder, eller hvordan man endrer tid.

Lenke til kommentar

Lurer på et par ting dere:

 

Hvilken kameravinkel bruker dere når dere kjører? Selv er jeg stor fan av cockpit modusen.

 

Før kjørte jeg alltid i action, men nå elsker jeg bare cockpit vinkelen! :)

 

 

Og er det noen av dere som kjører med håndkontroll eller går det bare i ratt& pedaler? :)

Lenke til kommentar
Lurer på et par ting dere:

 

Hvilken kameravinkel bruker dere når dere kjører? Selv er jeg stor fan av cockpit modusen.

 

Før kjørte jeg alltid i action, men nå elsker jeg bare cockpit vinkelen! :)

 

 

Og er det noen av dere som kjører med håndkontroll eller går det bare i ratt& pedaler? :)

 

Går mest i cockpit vinkelen her og, har ikke prøvd ratt og pedaler enda for det om jeg har det liggende tror bare ikke det blir så gøy jeg, må jo svinge hele tiden med full skvering konstant tror det blir bra slitsomt i lengden :p

Lenke til kommentar
Lurer på et par ting dere:

 

Hvilken kameravinkel bruker dere når dere kjører? Selv er jeg stor fan av cockpit modusen.

 

Før kjørte jeg alltid i action, men nå elsker jeg bare cockpit vinkelen! :)

 

 

Og er det noen av dere som kjører med håndkontroll eller går det bare i ratt& pedaler? :)

Static eller Classic, og med 360 Håndkontroll :)

Lenke til kommentar
[...] Er blitt Hero, maks rank tror jeg. [...]

Maks rank er vel Idol?

 

er det noen som kan gi noen tips til DUB racene. Kjører nå en gallardo

De er egentlig ikke så veldig vanskelige - dersom du klarer å kjøre uten å kræsje i trafikken og stasjonære ting. Du ikke trenger å vinne alle løpene, noen ganger kan du være heldig med et par andreplasser. Jeg vant et av de tournamentene med en tredjeplass og to andreplasser - men da var jeg heldig slik at de andre AI'ene ikke fikk så mye poeng.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha regn, jeg vil ha regn!

 

 

 

Noen som vet noe om noen andre tillegspakker enn den som skal kommer med nytt sted og bil?

 

Håper de virkelig gjør som criterion med burnout, og legger til masse tillegspakker, gjerne enda mer dynamisk vær og litt flere motorsykler.

 

Er denne serien en serie som pumper ut et nytt spill hvert år?

 

:)

Lenke til kommentar
Regnet kommer og går her, dog ganske sjeldent.

 

Hvilken rank har dere nå forresten?

Og favorittbil?

 

Jeg er på høyeste rank nå, Idol eller hva det var.

Har alle bilene nå (bortsett fra R8), og synes Ford GT'n er ganske kul å kjøre, men pleier å kjøre en del i Kawasakien og litt Mitsubishi Lancer Evolution og Skylinen

 

Ser frem til tilleggspakka som kommer. Håper det er en del SUVer, og ikke bare et par stykker.

Lenke til kommentar
For ca et halvt år siden gledet eg meg sykt til MC:LA Skulle komme. Og det e akuratt et slikt type spill som eg liker. Men det frister av en eller annen grund ikke å kjøpe d lengre. :ermm:

hadde dette på lån fra en kompis og det var like skuffende som ventet.

Bilkjøringen er fraværende, du jukker stort sett rundt i en balje uansett hvilken bil man kjører.

Rockstar har antagelig brukt mindre enn 1 minutt på å forbedre kjøringen fra f.eks gta4.

(dette gjelder xbox360)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...