Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For det første er det vanskeligere å programmere til PS3 enn på Xbox. Dette kan ha noe med det å gjøre. For det andre kan det hende at Sony tar seg bedre betalt for å godkjenne/publishere spillet enn MS gjør, som fører til en økning i prisen. Men jeg vet ikke.

 

For det første:

Om det er vanskelig å programmere til PS3, kommer an på utviklerne. Noen er kjent med systemets arkitektur og har ikke noen problemer med utvikling av spill, og noe er mindre kjent og bruker litt lengre tid på utviklingen. Men om dette har innvirkning på prisen til PS3-spill, har jeg ikke informasjon om.

 

For det andre:

Sony tar faktisk mindre penger per solgte spill til deres konsoll enn det Microsoft tar til deres konsoll, så det du sier der er feil. For eksempel tjente Rockstar Games mer penger på PS3-versjonen av GTA IV selv om det ble solgt flere spill til Xbox 360. :)

Lenke til kommentar
Prøvde spillet for første gang i dag, og jeg må si at det var litt uvandt. Jeg synes at det ble litt for mye drifting i svingene, og politiet var vanskelig å kjøre ifra - tok meg over 10 min :p

Går det an å slå av radioen?

 

Fullt mulig, gå på controller options og mekk en, stop song knapp så trykker du på den når du spiller.

Voila. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...