Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Har fortsatt ikke fått spillet. Bestilte det 20 feb. Eg så The fast and tha furious: Tokyo Drift i dag, så fikk eg plutselig så sinnsykt lyst til å spille MC:LA, så kor i helvete e det? :dontgetit:

Kor lang leveringstid pleier Play.com å ha? Det stod på siden at de ikke hadde flere eksemplarer igjen, men skulle sende det så fort de fikk det inn igjen. Kor lang tid ka det toppen ta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No orker eg snart ikke vente mer! Har sett en del filmer på youtube no, og gleder meg bare mer og mer til det lander i postkassen.

Har sett så mange som klager på vanskelighetsgraden, men den er fikset sant? Var en del som trakk den i karakter fordi at man ble så frustrert fordi at det var så vanskelig.

Og kordan er det med drifting? :p Det lurer eg veldig på siden drifting e noe av det kuleste med bilspill :)

 

Edit: Et spørsmål til: Kan man bare kjøre rundt uten mål og mening online? Slik at for eksempel eg og to andre venner bare kan kjøre rundt? :)

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
No orker eg snart ikke vente mer! Har sett en del filmer på youtube no, og gleder meg bare mer og mer til det lander i postkassen.

Har sett så mange som klager på vanskelighetsgraden, men den er fikset sant? Var en del som trakk den i karakter fordi at man ble så frustrert fordi at det var så vanskelig.

Og kordan er det med drifting? :p Det lurer eg veldig på siden drifting e noe av det kuleste med bilspill :)

 

Edit: Et spørsmål til: Kan man bare kjøre rundt uten mål og mening online? Slik at for eksempel eg og to andre venner bare kan kjøre rundt? :)

 

Ingen drifte modus nei.

Lenke til kommentar
Funker fint å drifte! Men er det noen som har testet South Central Pack som kom ut i går?

Er den tiljengelig på alle konsoller? Etter en rask googel så var det vist til begge, 9,99$ før ps3 sin. Vel får vel spille mere av det før jeg eventuelt oppgraderer det.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp det spillet her. Ikke fordi det er dårlig, men fordi jeg ikke kommer lenger. Jeg må slå tre utfordrere for å kunne møte Brooke (city champ), og spillet hang seg mens jeg kjørte løp nummer 2 mot han ene. Nå finner jeg han ikke igjen. Før kunne jeg markere det oppdraget med GPS, men det er plutselig ikke mulig. De to andre har jeg slått så det her er litt kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...