Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Vil forresten si at Rockstar holder på med en utvidelsespakke til spillet, som inkluderer South Central som vil være på en 3del av det allerede eksisterende kartet. Denne oppdateringen er gratis. Du kan også betale for den, og da får du med nye biler, SUVer, motorsykler, musikk og nye konkurranser og oppdrag. Pakken er ventet "early 2009"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moddingen av bilene er helt grei. Ikke overmådig mye deler å velge mellom, men du kan bytte stort sett alle delene på hele bilen. Man kan også style bilen innvendig, og legge på vinyler. Jeg tror det er 6 forskjellige deler av hver del (6 forskjellige pansere, 6 forskjelige spoilere, 6 forskjellige sideskjørt osv). Det er derimot ufattelig mange felger å velge mellom.

 

Om bilene er kjedelig? Jeg synes ikke det, men det er jo opp til hver enkelt å vurdere. Hvis ikke du har sett hele billisten, finnes den her.

 

Det er overhode ikke kjedelig å kjøre i byen uten å race. Det er en utrolig realistisk og god gjengivelse av byen som føles spennende slik at du har lyst å utforskje den. Den føles spesiellt levende på grunn av den realistiske trafikken og fotgjengerne. Spillet er heller ikke ensformig. Ganske bye forskjellige ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Kort og godt, er spillet verdt de 500 kronene?

Vurderer og kjøpe det i morgen, men vil ikke angre.. Er kjørefølelsen bra? Hvordan er spillet sånn generelt? :)

Takk for svar..

 

spillet er jo gammelt, så syns 500 kr høres litt dyrt ut?

 

kjørefølelse er vel ikke til stede, som å kjøre et badekar, men slik er disse spilla blitt nå. lukk øynene og gassen i bunn, bremse trenger man ikke.

Lenke til kommentar

Har prøvd ut spillet i noen dager nå og må si jeg er middels imponert. Jeg synes spillet er relativt vanskelig, og når man må gjøre mer enn 3 forsøk på et kappløp er det kontrollen som må lide. Alt i spillet går utrolig kjapt, man må prøve å finne snarveier som leder til checkpoints MENS man kjører i 160km/t... og skal man kjøre mot noen uten disse hjelpende checkpoints'a, må man ta opp kartet og sette sammen en rute man vil kjøre (Du har ikke noe GPS som hjelper deg og viser vei med en annen farge på kartet... du kjører selv) Vil også si jeg ble mindre imponert av "stylinga" man kan gjøre inni bilen. Fargene er kjedelige, og det ser ikke ekte ut. Jeg synes det er et helt OK spill, men neppe noe jeg kommer til å fullføre.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Plukket opp spillet for noen timer siden, sammen med en dualshock 3 kontroller.. Sixaxis kontrolleren som fulgte med 60GB utgaven min, for 1 1/2 år siden ble toastet, rett før jul.. (Sixaxisen min svinger til venstre hele tiden, uansett hvilket spill jeg spiller.. Skrudde dritten fra hverandre, for å se om det var noe som lå skjevt inne i selve kontrolleren... Men det virker som det er en av kretsene/sensorene som er fucket, og får alt til å krenge mot venstre.. Jævlig irriterende)..

 

Så nå venter jeg bare på at den nye DualShock kontrolleren min skal lades opp, før jeg får testet spillet.

Lenke til kommentar
Har prøvd ut spillet i noen dager nå og må si jeg er middels imponert. Jeg synes spillet er relativt vanskelig, og når man må gjøre mer enn 3 forsøk på et kappløp er det kontrollen som må lide. Alt i spillet går utrolig kjapt, man må prøve å finne snarveier som leder til checkpoints MENS man kjører i 160km/t... og skal man kjøre mot noen uten disse hjelpende checkpoints'a, må man ta opp kartet og sette sammen en rute man vil kjøre (Du har ikke noe GPS som hjelper deg og viser vei med en annen farge på kartet... du kjører selv) Vil også si jeg ble mindre imponert av "stylinga" man kan gjøre inni bilen. Fargene er kjedelige, og det ser ikke ekte ut. Jeg synes det er et helt OK spill, men neppe noe jeg kommer til å fullføre.

 

Det der med fargene kan du jo endre på da! Bare du trykker på riktig knapp når du er inne på den kjedelige fargen, så kommer det opp en sånn palett eller hva det heter, hvor du kan velge farge selv. (tror det er 'X' på xbox) Men er enig i at det kunne vært litt mere og bedre stylig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...