Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Er det ikke da man skal sette NED prisene? Da vil flere kjøpe, og utviklerne/sony tjene mer.

 

 

Grunnen til at Nordisk Film nå setter opp prisen er jo pga. en sterk euro som gjør at det blir dyrere å kjøpe fra sony som betaler med euro.

 

Dette er også noe som visstnok skal skje med nitendo og grunnen til at det går opp er sikkert fordi da trenger man ikke et megasalg for å ikke gå i underskudd. Nå prøver de bare å tilpasse seg markedet uten å måtte selge masse.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takker.Tror ikke eg klarer å få min gamle mor som e redd alt som heter kjøping på nettet til å kjøpe fra play.com. Men Lefdal tror eg eg skal klare :p

Må bare vente til de får det inn igjen på nettbutikken. Noen som har noe peil på når de fyller lagerne i nettbutikken til lefdal? :)

 

 

At de ikke har splitscreen på et bilspill e jo utrolig. Halve gøyen med bilspill e å sitte i sofaen og eie en kompis :p

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
At de ikke har splitscreen på et bilspill e jo utrolig. Halve gøyen med bilspill e å sitte i sofaen og eie en kompis :p

 

Det er fordi det er ekstremt vanskelig å få til splitscreen i slike "open world" spill. Dette fordi data streames fra DVD'en kontinuerlig mens man kjører, og hvis man er på to forskjellige steder så må data fra begge stedene streames samtidig. Tror ikke jeg vet om noen som har fått det til å fungere til nå.

Lenke til kommentar

Var ikke så veldig imponert over første inntrykket det satte den ville kontrollen stopper for. Men etter jeg satte den som kontrollen på de fleste andre bil spill vart det litt mere race av det, men kjøpte Grid i samme slengen så får se hvor mye man spiller det da :) Heia Play før de billige spilla...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...