Gå til innhold

Nintendo åpner for digitalt salg av Wii-spill til Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Eurogamer sier at prisen blir 18£, men at hvert spillene vil ha 50% avslag den første uken. Så man kan plukke opp spillene for ca en hundrings hver, kan ikke klage på det.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

Eurogamer sier at prisen blir 18£, men at hvert spillene vil ha 50% avslag den første uken. Så man kan plukke opp spillene for ca en hundrings hver, kan ikke klage på det.

 

Kan man ikke? Du får langt nyere spill for under den prisen.

 

AtW

 

Vel, jeg har ikke lyst på nyere spill, jeg vil ha Pandora's Tower, og Kirby, og Metroid...!!

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Eurogamer sier at prisen blir 18£, men at hvert spillene vil ha 50% avslag den første uken. Så man kan plukke opp spillene for ca en hundrings hver, kan ikke klage på det.

Kan man ikke? Du får langt nyere spill for under den prisen.

 

AtW

Nyere er ikke alltid bedre.

 

 

No shit, men det som regel dyrere.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Eurogamer sier at prisen blir 18£, men at hvert spillene vil ha 50% avslag den første uken. Så man kan plukke opp spillene for ca en hundrings hver, kan ikke klage på det.

 

Kan man ikke? Du får langt nyere spill for under den prisen.

 

AtW

 

Si meg et eneste spill i verden som er en bedre deal enn Metroid Prime: Trilogy til £9, de kunne tatt £200 for det spillet og det hadde fortsatt vært en bedre deal enn alle Ubisoft-spill fra 2014.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når skal Nintendo lære og lage en ny håndholdt 3DS-type konsoll som går an å bruke
til nettsurfing UTEN heavy lag og samtidig som en mobiltelefon? Lukket = mobiltelefon.
Åpnet = spillkonsoll. Og selvfølgelig 3G/4G/5G støtte så man ikke trenger WiFi over alt.
Det hadde vært fantastisk, og den hadde kun tatt en plass i lomma (mobil og konsoll i en).

Endret av Hoshi
Lenke til kommentar

 

 

Eurogamer sier at prisen blir 18£, men at hvert spillene vil ha 50% avslag den første uken. Så man kan plukke opp spillene for ca en hundrings hver, kan ikke klage på det.

 

Kan man ikke? Du får langt nyere spill for under den prisen.

 

AtW

 

Si meg et eneste spill i verden som er en bedre deal enn Metroid Prime: Trilogy til £9, de kunne tatt £200 for det spillet og det hadde fortsatt vært en bedre deal enn alle Ubisoft-spill fra 2014.

 

 

Feks når fallout-spillene har vært på tilbud for mindre synes jeg det var en bedre deal. Men poenget er forsåvidt ikke hvilket spill som er best, det finnes masse gode spill fra alle år og og eldre spill er billigere, det er ikke sånn at disse eldre spillene konkurrerer bare mot nye spill, de konkurrerer også mot spill på samme alder som også er veldig billig. Og i den sammenheng er det min subjektive mening at prisene ikke er fantastiske.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Feks når fallout-spillene har vært på tilbud for mindre synes jeg det var en bedre deal. Men poenget er forsåvidt ikke hvilket spill som er best, det finnes masse gode spill fra alle år og og eldre spill er billigere, det er ikke sånn at disse eldre spillene konkurrerer bare mot nye spill, de konkurrerer også mot spill på samme alder som også er veldig billig. Og i den sammenheng er det min subjektive mening at prisene ikke er fantastiske.

 

AtW

:confused: Du har spilt Metroid Prime-trilogien antar jeg?

Det første spillet i serien er det beste action/adventure-spillet jeg noengang har spilt, og kvaliteten på Metroid Prime 2 og 3 er ikke spesielt dårligere, eneste spill som kommer i nærheten er Portal.

Lenke til kommentar

Har alle bortsett fra Pandora's Tower fysisk (til og med Sin and Punishment), men jeg er glad jeg fikk med meg en fysisk kopi av MP Trilogy tidlig. Vanskelig å få tak i per i dag, og med en ganske stiv pris uansett hvor du ser. Unner alle å få det billig nå, hele trilogien med Wii-kontrollene fra Corruption er en bra opplevelse.

 

80 kroner for spill som SMG2 og MP Trilogy er nesten gitt bort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Eurogamer sier at prisen blir 18£, men at hvert spillene vil ha 50% avslag den første uken. Så man kan plukke opp spillene for ca en hundrings hver, kan ikke klage på det.

Kan man ikke? Du får langt nyere spill for under den prisen.

 

AtW

Si meg et eneste spill i verden som er en bedre deal enn Metroid Prime: Trilogy til £9, de kunne tatt £200 for det spillet og det hadde fortsatt vært en bedre deal enn alle Ubisoft-spill fra 2014.

Tro hva du vil om Ubisoft spill, men Trials Fusion er fortsatt ett kickass bra spill.

 

-

Synes det er bra de kommer "eventuelt" med dette, men det begynner å bli i seneste laget. De har fåtall"av super nintendo spill på eshoppen, fåtall av av nes, GBA. ingen N64 og ingen gamecube. PC spillere har emulert alle disse systemene og Wii også i flere år.

 

Hvordan skal Nintendo klare å overbevise oss å kjøpe spillene på Virtual Console når:

 

1. Prisene er satt for høye, 64 kroner for ett 20 år gammelt SNES spill. 64 for N64 spill, 32 for SNES spill og 16 og NES spill, synes det høres mer fair ut egentlig.

 

2. Utvalget finnes bare ikke. Alle spillene som ønsker å spilles gjennom emulering finner man på nett. Finner ikke 1% engang på VC.

 

3. Emulatorene på PC har mye flere muligheter. Savestates, Bildebehandling, v-sync, teksturfiltrering, anti-aliasing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...