Gå til innhold

Titanfall-betaen sparkes i gang til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påmeldt! Håper jeg blir en av de heldige utvalgte :)

 

Origin synst jeg ikke er noe betydelig problem med, bruker det jo på de spillene jeg må, og virker som en god å stabil tjeneste, i tilleg trøbler den ikke så mye med å få steam overlay til å kjøre over. Ubisoft sin Uplay derimot, det er en helt grusom tjeneste!

Lenke til kommentar

Hadde lyst til å spille det helt til jeg fant ut at det er EA og at jeg trenger Origin, ain't happening.

 

Tar nå ikke mange minuttene å ordne en Origin konto.

 

Har nå meldt meg på å håper spillet lever opp til forventningene mine. Sett litt klipp på Youtube allerede å spillet ser veldig bra ut. Kanskje det til og med kan bli den store arvtageren til BF4?

Lenke til kommentar

Det er så trist at spillet kommer uten uoffisielle servere. Jeg har bitt meg merke i at dette begynner å bli en trend.

 

Dette er negativt av flere grunner og de henger i stor grad sammen:

  • Meget begrensede muligheter for å få til særegne server-miljø hvor folk gjenkjenner hverandre og kommunikasjon og konkurranse føles meningsfull.
  • Ingen mulighet for mods. Det vil rett og slett ikke eksistere servermods hvis ikke EA lager dem selv. Tenk på hvor mange av dagens spill som har sitt utspring fra diverse mods.
  • Begrenset levetid. Fordi det ikke finnes servermiljøer eller mods blir den eneste motivasjonen for å spille selve gameplayet. Når folk blir lei vil det etter hvert bli vanskelig for matchmakeren å finne noen å spille med uten for mye latency. Dette vil gjøre at enda flere slutter igjen.
  • Fare for kunstig begrenset levetid. Siden eierne av spillet har full kontroll over det eneste alternativet for servere kan de når som helst legge dem ned når det ikke lenger er økonomisk fordelaktig og/eller når et nytt spill skal lanseres. Siden privatpersoner ikke kan sette opp servere vil dermed spillet være dødt for all fremtid.

Jeg velger derfor å boikotte forbrukerfiendtlige tiltak som dette og jeg oppfordrer alle som er urolige over fremtiden til slike spill til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...