Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Er im++ det beste programmet for facebook, msn, skype osv, eller vil dere heller anbefale et eget app til hvert program? Finnes det f.eks. et eget msn app?

 

 

FB på IM+ er bare FB chat, ikke hele facebook. Den nye FB 3.0 appen er uber, den bør du skaffe. Ellers funker det fint til rene chattefunksjoner

Lenke til kommentar

Etter at det ikke hjalp veldig mye på batteriet å fjerne winterboard, så fjerna jeg hele jailbreaken (forøvrig er det igjen spor av den, både at operatørnavnet er endret fortsatt (til onecall) og at alle numrene osv funker helt fint selv om jeg har såkalt utenlandsk simkort. Noen som har opplevd lignende?). Batteriet har hvertfall blitt mye bedre nå! Er nede i 43% nå med 3timer og 35 min bruk og nesten 17 timer ventemodus. Når grunnen til at jeg jailbreaka (nordic sim support) fortsatt henger igjen er det jo helt perfekt! :D

Lenke til kommentar
Da har jeg faktisk funnet en 3GS hos en lokal butikk. Hadde sett frem til å leke med ny telefon nå, men så viser det seg at abonnementet tidligst kan bli overført 8. september. Hva med å få ut fingeren, Netcom? :mad:

 

Jailbreak og lås den opp da vel? Så kan du jo få brukt den nå.

Nå har jeg kjørt en jailbreak på telefonen, og puttet inn det gamle SIM-kortet mitt. Men jeg har ingen dekning eller operatørlogo... Har en Netcomtelefon og Talkmoreabonnement. Hva kan være galt? Jeg brukte denne metoden til jailbreaken.

Lenke til kommentar
Etter at det ikke hjalp veldig mye på batteriet å fjerne winterboard, så fjerna jeg hele jailbreaken (forøvrig er det igjen spor av den, både at operatørnavnet er endret fortsatt (til onecall) og at alle numrene osv funker helt fint selv om jeg har såkalt utenlandsk simkort. Noen som har opplevd lignende?). Batteriet har hvertfall blitt mye bedre nå! Er nede i 43% nå med 3timer og 35 min bruk og nesten 17 timer ventemodus. Når grunnen til at jeg jailbreaka (nordic sim support) fortsatt henger igjen er det jo helt perfekt! :D

 

Vurderer selv å jailbreake men er usikker siden jeg ikke vil voldta batteritiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har slått av roaming, og også 3g, men telefonen kobler seg fortsatt opp mot internett ved hjelp av edge. Hvordan i alle dager får man slått av all inettkommunikasjonen (med unntak av wlan såklart)?

 

slett diverse drit under innstillinger for mobildata så tar du sikkert knekken på det :p

Lenke til kommentar

Innstillinger -> generellt -> nettverk -> mobildatanettverk

 

Mobildata

APN: internet

Brukernavn:

Passord:

 

MMS

APN: mms

Brukernavn:

Passord:

MMSC: http://mms.nwm.no

MMS-proxy: 89.254.65.20

 

Blankt på brukernavn og passord på begge altså. :) Ganske sikker på at jeg fant innstillingene på en egen side for iPhone på onecall.no, men fant det ikke igjen nå. :hmm:

 

jeg har akkurat dette oppsettet m onecall, men får ikke sent MMS - noen som har noe forslag til meg?

Tusen takk.

Lenke til kommentar

Uhm, hvorfor driver AppStore-programmet på min iPhone å oppdaterer seg hele jævla tiden? :( Kommer sånn rød runding med et tall inn i, f.eks. 2 hvis det er to oppdateringer osv., ja dere skjønner. Må da vel være mulig å slå av dette så man slipper 300 kr ekstra hver måned i internettbruk?

 

Edit: leif.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Uhm, hvorfor driver AppStore-programmet på min iPhone å oppdaterer seg hele jævla tiden? :( Kommer sånn rød runding med et tall inn i, f.eks. 2 hvis det er to oppdateringer osv., ja dere skjønner. Må da vel være mulig å slå av dette så man slipper 300 kr ekstra hver måned i internettbruk?

 

Edit: leif.

 

Selv om det dukker opp melding om at oppdateringer er klare for nedlasting, så betyr ikke det at man bruker nett til det. De bare varsler om at nå kan du få nye oppdateringer. Bare gå inn i iTunes og oppdater programmene der. Og vi er alle tjent med at programmene våre blir bedre hele tiden, selv etter at man betalt for de, så jeg synes det er svært merkelig at noen setter spørsmålstegn ved dette.

Lenke til kommentar

Du skjønner jo tydeligvis ikke hva jeg mener. At det kommer oppdateringer er bare bra, men jeg vil selv bestemme når jeg skal oppdatere. For at den skal kunne vise meg at det er kommet nye oppdateringer så må den bruke nett. Om det er særs få kB eller hvor mye det er aner jeg ikke, men noe må den bruke. Finnes det ikke et program hvor man hurtig og enkelt kan slå av 3G/Edge osv? På min forrige mobil med WM var det jo mange slike programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...