Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Apple tjener nok en del på å selge musikk gjennom iTunes, men de tjener langt langt mer på iPhone og iPod Touch. Apple er derfor tjent med å kunne tilby applikasjoner som gjør deres plattform så attraktiv som mulig, noe som igjen vil føre til økt salg av iPhone/Touch.

 

Indeed, for ikke å snakke om at det ikke er gjensidig utelukkende - en ekstra touch solgt pga spotify dekker kanskje tapte inntekter for 3 andre som ikke kjøper musikk lenger da begrensnigner i spotify gjør at det aldri vil totalt erstatte itunes.

Lenke til kommentar
Nå er Facebook V3.0 ute.

 

Hvordan kan man se på telefonen hvilken versjon man har p.t.? Og hvordan oppgraderer man når appstore sier at alt er oppdatert?

 

Vil man ende opp med 2 versjoner av samme app hvis man kjører inn den siste, eller finnes det noen muligheter for å slette apps?

 

Hilsen iPhoneNoob :-)

Lenke til kommentar
Apple tjener nok en del på å selge musikk gjennom iTunes, men de tjener langt langt mer på iPhone og iPod Touch. Apple er derfor tjent med å kunne tilby applikasjoner som gjør deres plattform så attraktiv som mulig, noe som igjen vil føre til økt salg av iPhone/Touch.

 

Hvorfor tror du de tjener mer på iPhone enn på iTunes? iTunes har jo 70% markedsandel på salg av musikk på internett og er verdens største musikkforhandler. Tror nok det er en del av Apples virksomhet som de vil verne om, og jeg mener å ha lest at Spotify applikasjonen vil bli revidert slik at den ikke får en offline funksjon som den i utgangpunktet skulle ha.

Lenke til kommentar
Nå er Facebook V3.0 ute.

 

Hvordan kan man se på telefonen hvilken versjon man har p.t.? Og hvordan oppgraderer man når appstore sier at alt er oppdatert?

 

Vil man ende opp med 2 versjoner av samme app hvis man kjører inn den siste, eller finnes det noen muligheter for å slette apps?

 

Hilsen iPhoneNoob :-)

 

Slett den du har, og så installer den nye (selv om den som er i app store nå sier den er v 2.5 er det 3.0). Slette apps kan du gjøre ved å holde fingeren på app'en til du får opp et lite kryss i hjørnet. Trykk på det, så forsvinner den. :)

Lenke til kommentar
Apple tjener nok en del på å selge musikk gjennom iTunes, men de tjener langt langt mer på iPhone og iPod Touch. Apple er derfor tjent med å kunne tilby applikasjoner som gjør deres plattform så attraktiv som mulig, noe som igjen vil føre til økt salg av iPhone/Touch.

 

Hvorfor tror du de tjener mer på iPhone enn på iTunes? iTunes har jo 70% markedsandel på salg av musikk på internett og er verdens største musikkforhandler. Tror nok det er en del av Apples virksomhet som de vil verne om, og jeg mener å ha lest at Spotify applikasjonen vil bli revidert slik at den ikke får en offline funksjon som den i utgangpunktet skulle ha.

 

Spotify-gründeren Ek har bekreftet at offline-muligheten er intakt. Opptil 3300 låter (3333?) skal kunne lagres for offline-spilling. Tipper de har hatt noen runder med "kjøp fra itunes"-knapp etc.

 

Edit: Bekreftes på https://www.spotify.com/blog/archives/2009/...ify-goes-iphone

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Apple tjener nok en del på å selge musikk gjennom iTunes, men de tjener langt langt mer på iPhone og iPod Touch. Apple er derfor tjent med å kunne tilby applikasjoner som gjør deres plattform så attraktiv som mulig, noe som igjen vil føre til økt salg av iPhone/Touch.

 

Hvorfor tror du de tjener mer på iPhone enn på iTunes? iTunes har jo 70% markedsandel på salg av musikk på internett og er verdens største musikkforhandler. Tror nok det er en del av Apples virksomhet som de vil verne om, og jeg mener å ha lest at Spotify applikasjonen vil bli revidert slik at den ikke får en offline funksjon som den i utgangpunktet skulle ha.

 

Spotify-gründeren Ek har bekreftet at offline-muligheten er intakt. Opptil 3300 låter (3333?) skal kunne lagres for offline-spilling. Tipper de har hatt noen runder med "kjøp fra itunes"-knapp etc.

 

Det er jo ufattelig bra! Da er det bare å glede seg til Spotify :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Litt flere batteritall:

 

Siden forrige lading:

I bruk: 6t47 min

deriblandt 30 min video, 30-60 min surfing/youtube/twitter etcm resten musikk, litt over Bluetooth. Auto-baklys, push, email hvert 15 minutt. En samtale.

Ventemodus: 7 timer 58 minutter

 

Gjenværende batteritid: 33%

 

Kunne vært ebdre, men så mye som jeg bruekr saken skal jeg ikke klage.

Lenke til kommentar
Jeg vil bestille Chess itouch fra nettbutikken fra Chess, men hvordan gjør man det?! Kan noen linke meg up?

 

 

Dropp alt som heter chess. Elendig kundeservice på iphone3gs? de kommer ikke med datoer for levering, sist jeg var i kontakt med de var for to uker siden da var vi 26 stk som stod i kø for levering, har enda ikke fått noe beskjed om at telefonen er sendt.

Fikk først beskjed om at telefonen skulle sendes sendes den 15 aug men som sagt ringte chess men de kunne ikke si noe om levering.

Fraråder chess. nettbutikken er nede når det gjelder iphone. de har den ikke på lager så det finnes ingen link per dags dato. Beklager.. Hør heller i tilfeldige butikker om de har den inne :)

Lenke til kommentar
Litt flere batteritall:

 

Siden forrige lading:

I bruk: 6t47 min

deriblandt 30 min video, 30-60 min surfing/youtube/twitter etcm resten musikk, litt over Bluetooth. Auto-baklys, push, email hvert 15 minutt. En samtale.

Ventemodus: 7 timer 58 minutter

 

Gjenværende batteritid: 33%

 

Kunne vært ebdre, men så mye som jeg bruekr saken skal jeg ikke klage.

Jailbreaka eller ikke da? Har nettopp fjerna jailbreaken nå. Håper det hjelper på batteriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...