Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å slå av mobildatanettverk slik at du ikke bruker datatrafikk via telefonen, kan du under Innstillinger > Generelt > Nettverk > Mobildatanettverk, under mobildata endrer du APN fra f.eks telenor til telenorx. Da finner den ingen nettverk når du ikke har tilgang til WiFi. Du fjerner bare x'en når du da skal tilbake (lett å huske). MMS og telefon funger selvsagt.

 

Genialt ;) Tusen takk - dette var det jeg trengte å vite - fungerer helt perfekt på onecall også - bare setter en x etter APN: internet.

Lenke til kommentar
Skjønner fortsatt ikke hva du mener med analogien, men du mener altså at en iPhone er søppel uten en internett tilkobling?

 

For min egen del, så hadde jeg aldri kjøpt en iPhone uten et dataabb, iallefall til mitt bruk, men det kan vel fungere for andre:)

 

Data abb eller ei, har du trådløst nett hjemme trenger du ikke data abb. er greit å kunne slå av all data trafikk syns jeg og. så bruker jeg wifi når jeg er hjemme. ka både laste nedå surfe med wifi.. Kommer absolutt til å ta bort all datatilkobling når jeg får min iphone

Lenke til kommentar
det er jo jevlig kult å ha en telefon, der du ikke kan sjekke facebook når du har gått 50 meter fra huset ditt. eller er hos venner? å trenge å koble seg på wlan hvor enn man er, er jo kjipt, det slipper jeg, og det er bare konge:)

 

Vil vel heller si at hvis du er så avhengig av å gå på facebook hvor som helst. eller måtte surte hvor som helst har du vel egentlig et stort problem med deg selv.

Er jo ikke nødvendig å være på nett 24 timer i døgnet:)

Lenke til kommentar
Skjønner fortsatt ikke hva du mener med analogien, men du mener altså at en iPhone er søppel uten en internett tilkobling?

 

For min egen del, så hadde jeg aldri kjøpt en iPhone uten et dataabb, iallefall til mitt bruk, men det kan vel fungere for andre:)

 

Data abb eller ei, har du trådløst nett hjemme trenger du ikke data abb. er greit å kunne slå av all data trafikk syns jeg og. så bruker jeg wifi når jeg er hjemme. ka både laste nedå surfe med wifi.. Kommer absolutt til å ta bort all datatilkobling når jeg får min iphone

Da har du jo gått glipp av absolutt all vits i å ha en iphone.

Lenke til kommentar

Er det stor forskjell på Iphone 3G og 3Gs?

 

Skal kjøpe meg Iphone, men er usikker på om det er verdt å betale mer ( ca 1000Kr ), samt ventetid på mellom 2-4 uker for å få en 3Gs?

 

8-16gb minne er ikke så farlig for meg, 8 holder i massevis.

 

Evt. noen som har et råtips til hvor jeg kan få tak i en 3Gs med Telenor i Oslo/Østfold området?

Lenke til kommentar
Er det stor forskjell på Iphone 3G og 3Gs?

 

Skal kjøpe meg Iphone, men er usikker på om det er verdt å betale mer ( ca 1000Kr ), samt ventetid på mellom 2-4 uker for å få en 3Gs?

 

8-16gb minne er ikke så farlig for meg, 8 holder i massevis.

 

Evt. noen som har et råtips til hvor jeg kan få tak i en 3Gs med Telenor i Oslo/Østfold området?

 

Har du råd til en tusenlapp til, er det definitivt verdt det. En 3GS vil du antagelig ha lenger, og er vesentlig raskere enn 3G. Prioriteringen er selvfølgelig opp til deg. 8-16GB er ikke så mye for mitt vedkommende. Derfor valgte jeg 32GB, men det er fordi jeg foretrekker å ha hele album fremfor spillelister med hits osv. Har du egentlig lyst på 3GS, ville jeg ventet/betalt noen kroner mer.

Lenke til kommentar

Kontaktlisten.

 

Etter synkronisering (prøvde både windows og google) av kontakter så har jeg fått doble oppføringer i kontaktlisten på telefonen, så det er dobbelt så mange kontakter å scrolle gjennom...

 

Når jeg går inn på kontakter ikonet, trykker meg tilbake til grupper, så er det valg mellom alle kontakter og Alle fra min PC, når jeg velger alle kontakter så kommer alle dobbelt...

Når jeg velger Alle(fra min PC), kommer bare en og annen opp dobbel, men med forskjellig informasjon, noe kan kun inneholde en mailadresse foreksempel...

 

Hvordan får jeg ryddet opp i dette.?

Er manuell metode eneste metode.? Kommer til å ta meg flere kvelder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...