Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet litt om forventet tid før Spotify appen kommer på appstore nå som den er godkjent ? :) Gleder meg noe sykt

 

 

Lurer litt på det selv. Hvor lang tid tar det å trykke på 'Publish' liksom.

 

Slenger meg på her, trenger den nå! plz apple "wtf is wrong with you" :)

Lenke til kommentar

Zeke, må si at det var veldig bra skrevet:) og jeg forstår veldig godt hva du vil frem til, beklager for mitt rare utsagn, og kan garrantere deg at med iConnect abbet, kommer du til å endre måten du bruker iphone på ganske fort:) er bare å vente på spotify nå, så blir iConnect brukt enda mer for min del:)

Lenke til kommentar
Zeke, må si at det var veldig bra skrevet:) og jeg forstår veldig godt hva du vil frem til, beklager for mitt rare utsagn, og kan garrantere deg at med iConnect abbet, kommer du til å endre måten du bruker iphone på ganske fort:) er bare å vente på spotify nå, så blir iConnect brukt enda mer for min del:)

 

Det er helt klart en fordel med dataabbonoment ja, hvis ikke kan regningene bli sky høye :)

Lenke til kommentar
Zeke, må si at det var veldig bra skrevet:) og jeg forstår veldig godt hva du vil frem til, beklager for mitt rare utsagn, og kan garrantere deg at med iConnect abbet, kommer du til å endre måten du bruker iphone på ganske fort:) er bare å vente på spotify nå, så blir iConnect brukt enda mer for min del:)

Takker for det, og det er ingenting å beklage. :) Men ja, gleder meg veldig til å få dataabb. på telefonen nå, men jeg må si at det jeg gleder meg mest til, er hvor rask telefonen kommer til å bli. Har fått lekt meg litt mer med en kollega som fikk 3G 3GS for ca. 2 uker siden, og man blir fort forelsket for å si det sånn! :love:

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

3G for to uker siden? Det må være slag i tryne xD

 

Wifi er definitivt en grunn til å tenke på hvorvidt man trenger data, er forsåvidt i nærheten av data mye av dagen jeg og men liker å ha data uansett. Da har man iallefall ikke den unnskyldningen for å være inne :D Om man så går ut og nerder istedet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...